השוכר שלי מעוניין לממש את תקופת האופצייה בחוזה האם אני צריך להחתים אותו על חוזה חדש או די בהודעה שלו בכתב מה נוסח ההודעה ו האם בראש המכתב עליי לכתוב נספח לחוזה ?
די בהודעה של השכור בכתב כי הוא ממש את האופצתיה באותם התנאים לתקופה של שנה נוספת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לורי שלום , פרשנות חוזה ככלל וחוזה שכירות אשר עסקינן הינה על פי סעיפיו. יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן ניתן להנחות אותך בדבר השאלה הנדונה. הפורום איננו מעניק יעוץ אישי משפטי. נא עייני בכלל...
המשך תשובה