שלום רב אנחנו מעוניינים לבדוק את האופציה של הוספת מרפסות לבניין קיים בנין של 12 דיירים 8 חזית ו 4 עורפית מה הפרוצדורה לכך והאם יש צורך ב 75 אחוז הסכמה ? תודה
שלום רב ליבי
אכן יש צורך ב-75%. ישנם מקרים שאין חובה אולם מדובר בתימוכין קנייניים.
לפרטים נוספים.
אנא צרו קשר
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה