בידי היתר לבנית בית פרטי במועצה איזורית. ההיתר כולל פינוי אדמה עודפת מהמגרש. יו"ר המועצה אוסר הוצאת האדמה מן היישוב וכופה השארתו ביישוב כשעלות הפינוי מהמגרש שלי נופלת עלי. האם דרישה כזו מעוגנת בחוק? האם יש דרך להתמודד איתה כך שייחסכו ממני עלויות הפינוי? תודה
כן בועז,
קיימת הוראה בחוק - ואתה בהחלט צודק לעניין.
נא צור קשר טלפוני
בברכה,
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה