בידי היתר לבנית בית פרטי במועצה איזורית. ההיתר כולל פינוי אדמה עודפת מהמגרש. יו"ר המועצה אוסר הוצאת האדמה מן היישוב וכופה השארתו ביישוב כשעלות הפינוי מהמגרש שלי נופלת עלי. האם דרישה כזו מעוגנת בחוק? האם יש דרך להתמודד איתה כך שייחסכו ממני עלויות הפינוי? תודה
כן בועז,
קיימת הוראה בחוק - ואתה בהחלט צודק לעניין.
נא צור קשר טלפוני
בברכה,
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אורנה שלום רב יש לבחון המקרה. מבלי שפירטת כלל הנתונים, מניח שהבניה עליה את מדברת הינה לפי תכנית גגות, ומדובר בהרחבה של דירה קיימת ולא הוספת דירה. צריך לבחון כלל הנתונים כאמור, לרבות תקנון הבית המשותף...
המשך תשובה