אנחנו דיירים בבנין דירות וכולנו ביחד רוצים לקבל היתר לבניית מרפסות חיצוניות לכל הדירות בבניין יש לנו כבר קבלן לביצוע העבודות, האם נוכל לקבל היתר והאם זה באחריותנו או באחריות הקבלן?
דקל שלום רב,
היתר בניה הוא באחריות הדיירים ולא באחריות הקבלן. האמור תלוי הסכם מולו, יחד עם זאת מחובתכם לקדם ולקבל ההיתר.
הריני עומד לרשותך טלפונית.
בברכה,
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב כן. מדובר בהרחבת דירה. יש בבניה גם משום שינוי/פגיעה/גריעה מהרכוש המשותף-לרבות פגיעה בקירות החיצוניים של הבניין ועוד. בעקרון נדרשת הסכמת לפחות 3/4 מבעלי הדירות להם לפחות 2/3 מהרכוש המשותף....
המשך תשובה