לפני כ- 6 שנים בנינו פרגולה שחורגת מגבול הבניה כיוון שהוא 1.2 מ' והפרגולה באורך 3.5 מ' על 4.5 מ'. אני טוענת חוק התיישנות. בחזית הוילה היתה רחבה אך כיוון שהמים מהגשמים ניקוו בנינו קירות בגובה של 80 ס"מ ועליהם הוספנו קירות מזכוכית ואלומיניום והגג דקורטיבי מעצים. העיריה טוענת מכיוון שאין היתר עלינו להורס אותה. אנו משלמים 10 שנים ארנונות עליה, והיא הוקמה לפני כ- 14 שנים. מה אפשר לעשות כדי שהעיריה לא תהרוס את שני המבנים? תודה רבה על התשובות.
כאמור לעיל, שאלתך נדרשת לשיחה.
הריני זמין טלפונית.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דגנית שלום על פניו את צודקת. יחד עם זאת צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות אופן ומיקום הצימרים (כולם בשטח שלך?) והבריכה המתוכננת וכן תכניות בניין עיר החלות והתכניות וההיתרים של הצימרים מהעבר, וכן יתר התנ...
המשך תשובה