שלום רב היגשתי תביעה לצווי עשה , למפקחת בחולון. הנתבע הגיש כתב הגנה שאינו מתייחס לכתב התביעה. מבדיקה של כתב ההגנה הסתבר שהנתבע שיקר כאשר אמר שהוא גר 30 שנים. האם אוכל להגיש בקשה לצווי עשה מידי?, לאור החלטות פרשת רוקר האם להגיש בקשה והאם צריך לצרף תצהי? תודה
שלום רב,
אתה מוזמן להגיע לפגישת ייעוץ בכל הנוגע לסדר הדין.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה