שלום רב, ידוע לי שבבית פרטי אני חייב בהיתר לשימוש חורג אם ברצוני לפתוח צהרון. רציתי לדעת אם נכון הדבר לגבי פתיחת הצהרון בג'ימבורי אשר נמצא במרכז מסחרי בישוב (מזכרת בתיה) בו אני גר. כלומר, המקום עובד מ - 17:00 אחה"צ והרעיון הוא לפתוח את הג'ימבורי לטובת הצהרון מ - 13:00 עד 17:00. הג'ימבורי לא בבעלותי, כלומר הצהרון בעצם "יתארח" בג'ימבורי. האם אני זקוק להיתר לכך? תודה רבה
רוני שלום רב,
ככל ומדובר בשימוש חורג נדרש היתר בניה. ברם, האמור בפנייתך תלוי בהנחיות המרחביות של אותו אזור. שווה בדיקה.
צור עימי קשר. אני עומד לרשותך.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אכן בהעדר היתר ו/או הסכמות בעלי הדירות בהתאם לכללים שבחוק, הבניה אינה חוקית. נראה שהבניה פוגעת ומסיגה גבול ברכוש המשותף, ואסורה על השוכרת אשר אין לה זכויות בעלות בדירה ואו בכל חלק בבניין, ו...
המשך תשובה