יש לי מרפסת ופרגולה בהיתר, אני רוצה להפוך אותה חצי לממ"ד כאשר השכן מלמטה גם בונה ממד במקביל אלי וחצי שהוא בעצם המבואה לממד יהיה סלון ומשם להוציא מרפסת. האם אני יכולה להגיש היתר לממ"ד ולבנות מבואה שתהיה סלון ולבנות מרפסת החוצה? אם קיבלתי היתר רק לממ"ד האם אני יכולה לבנות ובמקביל להגיש את הבקשה לסגירת סלון ובניית מרפסת ללא תשלום קנס?
.jpg)
דני שלום רב צריך לבחון המסמכים והתוכניות ובמה בדיוק מדובר. לעיתים ניתן לאסור הדבר כגון בעילה של מטרד ואו שימוש חורג וכיוב` ולעיתים לא. תלוי במקרה. אתה יכול לשלוח לי עוד חומר לבדיקה בברכה אמיר לנט...
המשך תשובה