יש את השילוט של תכנון ובניה ואני רואה את עצמי נפגע התוכנית הזו שני חדרים הבית ייחסמו ע"י הבניין (נראה חומה מחלון החדר) האם יש טעם התנגדות ? מה הסיכוי להתייחסות בכלל ? ואיך מגישים נכון ? קיימת כתובת מייל ? לרשום שם?
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה