לפני כ 3 שנים עשיתי תוכנית מפורטת וחלוקה ללא הסכמת בעלים התקבלה פורסמה ואושרה אני שואל האם הוועדה לתכנון אמורה לגבות ממני אגרה בסכ 2500 שח על הפקדת תוכנית כזו
יכול מאד להיות שכן, תלוי במהות הבקשה.
אתה מוזמן לשלוח לי אותה בפקס ונהנה לך נקודתית.
בהצלחה.
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה