שלום - יש לי משפט המתקיים בעוד בערך כחצי שנה, ראיתי שהמשפט יתנהל ע"י רשם בכיר ולא ע"י שופט ומתוקף ניסיוני עם רשמים בכירים יש להם נטיה להקל והם גם לא מתאימים לניהול תביעות מורכבות. בית המשפט רשם שהבקשה היא לפסילת שופט אבל לא יודע אם זה אמור להיות הקטגוריה של הבקשה. אם בית המשפט דוחה את בקשתי להעביר את הטיפול בתיק לשופט אחר האם ניתן לערער על כך? אם כן - כיצד?

שלום רב,
פורום זה מיועד לשאלות מתחום עבודת הנוטריון.
שאלתך אינה מתחום זה.
בהצלחה,
אורית לוי, עו"ד ונוטריון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נוטריון ומגשרת אורית לוי
055-4532769
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אדם שאיננו בעל זיקה לישראל (ללא ת.ז. ישראלית) לא יכול לקבל שירות קונסולרי בקונסוליה ישראלית בחו"ל. מכיוון שארה"ב חתומה על אמנת האג, כמו גם ישראל, את המסמך הנוטריוני האמריקאי יש לאשר באפוסטיל...
המשך תשובה