מאור לוי

מאור לוי

נתניה (אזור השרון והסביבה)

עורך דין מאור לוי מחויב למתן שירות מקצועי ללא פשרות, לדיסקרטיות, לשמירה על האינטרסים של לקוחותיו, מלווה ומעניק ייעוץ משפטי בתחומים מגוונים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך הדין מאור לוי הינו משרד בוטיק בעל ניסיון ארוך טווח בניהול תיקים מורכבים בתחומי המשפט השונים, 

 

  • מקרקעין ונדל"ן - הליכי רכישה או מכירה של מקרקעין, ליווי פרויקטים ניהול ורישום זכויות בלשכת רישום המקרקעין או בחברה המשכנת, עסקאות רכישה מקבלן, עסקאות מכר של דירות יד שניה, רכישת קרקעות והפקעות מקרקעין.

            בנוסף לכך, משרדנו מייצג ומלווה לקוחות בהליכי פינוי מושכר, הסכמי שכירות, בתים משותפים, סכסוכי שכנים, רישום בטאבו,                  הסגת גבול ופירוק שיתוף.

  • חדלות פירעון, הליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל - ייצוג חייבים, ייצוג זוכים, גביית חובות, הסדר חובות, הקפאת הליכים, ערבויות, איחוד תיקים, הליכי חדלות פירעון בפירוק חברה וכינוס נכסים.
  • משפט מסחרי ואזרחי, ייצוג בכל הערכאות - עריכת חוזים והסכמים, הקמה ופירוק חברות, הסכם מייסדים, הרמת מסך, זכיונות, מיזוגים ורכישות, מכרז ממשלתי וציבורי, הקמת שותפות, ביטול והפרת חוזה, תביעות כספיות וגיוס הון.
  • צוואות וירושות - צו קיום צוואה, עריכת צוואה, התנגדות לצוואה, בקשה לצו ירושה, סכסוכי ירושה וניהול עיזבון.

 

 

משרדנו מעניק ייעוץ משפטי רחב ידע, מקצועי ואיכותי לכל לקוח תוך שימוש בפתרונות יצירתיים לאורך ניהול התיק, יחד עם ליווי ויחס אישי לא מתפשר עבור כל אחד מהלקוחות.

 

 

עורך הדין מאור לוי הינו מייסד המשרד ובעל תואר ראשון במשפטים (L.L.B)

חבר בלשכת עורכי הדין בישראל

בעל תעודת גישור משנת 2016

מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך משנת 2018

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור לוי
פניה ישירה אל מאור לוי

למעלה