דור אליעז - משרד עורכי דין

דור אליעז - משרד עורכי דין

בן גוריון 33א' , הרצליה (אזור השרון והסביבה)

משרד עו"ד דור אליעז עוסק בתחום ההוצאה לפועל, מקרקעין נדל"ן, ליקויי בניה, סכסוך שכנים, משפט מסחרי וליטיגציה. המשרד שם דגש על אמינות אל מול מקצועיות משפטית, קשר הדוק, זמינות והשגת תוצאות אופטימליות עבור הלקוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

שליחת SMS ישיר
על המשרד

דור אליעז משרד עו"ד מייצג ומעניק ליווי משפטי עבור חברות וכן לקוחות פרטיים בתחום המשפט המסחרי, דיני הוצאה לפועל, דיני מקרקעין וליטיגציה.

 

תחומי עיסוק עיקריים של המשרד:

 

✔ הליכי פשיטת רגל והסדרת חובות- המשרד דואג לליווי כל לקוחותיו במהלך הליכי עיכוב הגבייה, פתיחת חשבון בנק, ביטול הגבלת רישיון נהיגה ועוד. המשרד מלווה את לקוחותיו לאורך כל ההליך המשפטי, מתחילתו ועד לסופו, באופן מסור וצמוד ושומר על רמת זמינות גבוהה עבור כל שאלה שעולה 

 

✔ גביה והוצל"פ - המשרד בעל ניסיון רב בתחום , תביעות בסכום קצוב, גבייה ותביעות כספיות, הרמת מסך, שטרות, הליכי עיקול בטרם נקיטת הליכים,כינוס נכסים , הליכי פירוק, הליכי פש"ר תביעות חוב ועוד.

 

✔ דיני חברות - הקמת חברה, דיני חוזים,,, ליווי שוטף בעסקאות חברה,  הרמות מסך בין בעלי המניות ובין החברה, הסכמי עבודה וליטיגציה.

 

✔ סכסוך שכנים וליקויי בניה - ליווי נציגויות של בתים משותפים וסיפוק שירותים משפטיים במקרים של סכסוכי שכנים, ביניהם נזקי רטיבות אצל המפקחת על הבתים המשותפים. המשרד גם מייצג בתביעות מול קבלנים ו/או יזמים במקרים של , ירידת ערך, ליקויי בניה או אי התאמה ואיחור במסירה.

 

✔ ליטיגציה - ייצוג לקוחות בתביעות חוזיות, כספיות,  צווי מניעה ובתביעות שקשורות לסכסוכי עבודה.


משרדנו שם דגש על אמינות, זמינות גבוהה, מקצועיות משפטית, מתעדכן בחידושי פסיקה, מאמין בקשר הדוק עם כל הלקוחות ועדכונם בכל הנוגע לתיק שלהם, מיצוי זכויות והשגת תוצאות אופטימליות עבור הלקוח.

 

אנו כאן בשבילכם, נשמח לייעץ לכם בכל נושא משפטי. 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 24/08/2020

    אדם ועורך דין מצוין! ברגישות ואנושיות ליווה אותנו עד להורדת התביעה מעלינו. אני ממליץ עליו בחום! תודה דור.
     

  • 23/03/2019

    עורך דין מקצועי וישר. הגעתי אליו לאחר שעברתי שני עורכי דין והוא פתר את הבעיה במהירות
     

  • 04/03/2019

    אמינות ומקצועיות מהדרגה הראשונה
     

מאמרים מאת דור אליעז - משרד עורכי דין
דור אליעז - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל דור אליעז - משרד עורכי דין

למעלה