עו"ד קרן אלדר

עו"ד קרן אלדר

יצחק שדה 17 , גבעת שמואל (אזור המרכז)

עו"ד קרן אלדר עוסקת בתחום האזרחי-מסחרי לרבות דיני תאגידים ועריכת הסכמי התאגדות, דיני אינטרנט, לשון הרע והגנה על הפרטיות, צוואות ודיני עבודה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

לעו"ד קרן אלדר תואר ראשון במשפטים משנת 2011.

 

המשרד מעניק שירותים בתחום האזרחי-מסחרי לרבות:

 

דיני אינטרנט, לשון הרע והגנה על הפרטיות - חוות דעת משפטיות בע"פ ובכתב, ניסוח תקנונים לאתרים וכו'.

 

תאגידים - עריכת הסכמי התאגדות, כגון הסכם מייסדים לחברות ושותפויות, מתן חוות דעת בנושא משטר תאגידי, רישום ופירוק של תאגידים, הסכמים למתן שירותים, הסכמי זיכיון, רישומי שעבודים, התנהלות מול רשויות ציבוריות.

 

חוזים - בהתאם לדרישת הלקוח (ללא מקרקעין, למעט חוזי שכירות).

 

דיני עבודה - ייעוץ משפטי למעסיקים ועובדים בנושאי תעסוקה, עריכת הסכמים הסכמי מתן שירותים, ייעוץ משפטי למעסיקים ולעובדים.

 

דין אישי - צוואות.

 

עורכת הדין אלדר דוגלת ביחס אישי ופועלת מתוך דחף פנימי ואהבה רבה למקצוע. העבודה היא בשקיפות מלאה מול הלקוח במטרה להשיג את התוצאה המיטבית. 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 25/12/2019

    תודה רבה עו"ד אלדר על שירות מקצועי, אמין ומסור. החוזה למתן שירותים שכתבת עבורי היה מקיף והעבודה איתך היתה נעימה. הסברת לי כל סעיף וכל אלמנט שעלי לקחת בחשבון באורך רוח ואשמח לעבוד איתך שוב בעתיד.
     

  • 24/12/2019

    עו"ד אלדר יסודית, נגישה, זמינה, מקצועית ובהירה. ליוותה אותי בתהליך שארך כשנה - תביעה כנגד מעסיק. ליוותה אותי "יד ביד", דאגה להסביר לי כל צעד "בגובה העיניים" ובאופן מפורט, כך שהרגשתי בטוחה ועטופה - כל זאת בצורה יסודית, מעמיקה ומקצועית. ממליצה בחום!
     

  • 23/12/2019

    עו"ד אלדר קשובה, מקצועית ויסודית. היא ליוותה אותנו בעניין מורכב שהדיר שינה מעינינו בתחום לשון הרע, והצליחה להרגיע אותנו ובו-זמנית להתייחס לנושא באסרטיביות ובמקצועיות. היא היתה קשובה לרצונותינו, הסבירה לנו בצורה מפורטת את האפשרויות העומדות בפנינו והפכה כל אבן במטרה לפתור את העניין בצורה הטובה ביותר עבורנו. ניכר שמעבר לניסיון הרב ולמקצועיות שלה - אכפת לה באמת מהאדם העומד מולה. הרגשנו שיש לנו גב וידענו שיש לנו על מי לסמוך. אנחנו ממליצים עליה בחום.
     

עו"ד קרן אלדר
פניה ישירה אל עו"ד קרן אלדר

למעלה