עורכת דין ספיר כהן

עורכת דין ספיר כהן

רחובות , מוטי קינד 2 (אזור השפלה והסביבה)

משרד עורכת הדין ספיר כהן עוסק בתחום נזקי גוף ותאונות וביטוח לאומי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

משרד עורכת הדין ספיר כהן עוסק בתחום דיני הנזיקין, לרבות תחום נזקי הגוף, אובדן כושר עבודה, תביעות נכות לביטוח לאומי, מחלת מקצוע, תאונות דרכים, תאונות אופנוע, תאונות אופניים, תאונות אוטובוס, תאונות אישיות, תאונות ילדים, תאונות עבודה, תאונות רחוב, תביעת פיצויים, קצבאות נכות, קצבת ילד נכה, קצבת ניידות, קצבת נכות כללית, קצבת נכות מס הכנסה, קצבת נכות עקרת בית, זכויות רפואיות, רשלנות מקצועית, רשלנות רפואית, נזקים נפשיים, זכויות אנשים עם מוגבלויות, נשיכת כלב, פגיעה בהולך רגל ודמי פגיעה.

כמו כן, משרדנו מעניק שירות משפטי במימוש זכויות בשל תאונה או מחלה מול המוסד לביטוח לאומי, מימוש זכויות בשל תאונה או מחלה מול חברות הביטוח השונות, דיני נגישות וזכויות אנשים עם מגבלות ופיצוי עבור נפגעי תאונות דרכים.

 

 

 

המשרד מלווה באופן אישי ופרטני את לקוחות המשרד ומעניק שירותי ייעוץ מרגע החלטת הלקוח לבדוק האם הוא זכאי לפיצוי או גמלה ועד לרגע קבלת ההצלחה המיוחל. עורכת הדין ספיר כהן, אשר בעצמה מתניידת בכיסא גלגלים, מבינה היטב את המצב הנפשי ואת הקושי בעצם הפנייה לקבלת הסיוע ועושה ככל שביכולתה לבצע את תהליך מימוש הזכויות באופן הנעים ביותר ללקוח.

 

משרד זה רואה חשיבות רבה להעניק טיפול כולל עבור כל צרכי הלקוח אשר יביא את הלקוח לקו סיום הטיפול בענייניו ובצורה המכבדת והנעימה ביותר.

 

עורכת הדין ספיר כהן הוסמכה כעורכת דין בשנת 2014 ובעלת ניסיון עשיר, מקצועי ואישי במגוון תחומי המשרד.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עורכת דין ספיר כהן
פניה ישירה אל עורכת דין ספיר כהן

למעלה