מירב אלקלעי עו״ד ומגשרת

מירב אלקלעי עו״ד ומגשרת

מצדה 9 , בני ברק (אזור המרכז)

עו״ד ומגשרת בתחום המעמד האישי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו״ד והמגשרת מירב אלקלעי עוסק בעיקר בתחום המעמד האישי. גירושין, עריכת הסכמים ביניהם ממון, חיים משותפים, הורות משותפת וגירושין.

 

כמו כן, משרד עו״ד והמגשרת מירב אלקלעי עוסק גם בגישור וצוואות.

 

במשרד עו״ד והמגשרת מירב אלקלעי מאמינים בגירושין בדרכי שלום כאשר טובת הילדים מעל הכל. עדיף וכדאי לבחור בהליך גישור תוך שליטה מלאה בתוצאות מאשר קיום הליך משפטי בו אין מנצחים אלא רק מפסידים.


משרד עו״ד והמגשרת מירב אלקלעי חרט על דגלו ערכים כמו מקצועיות, יסודיות, התמדה, חתירה למטרה וכן שם את לקוחותיו במרכז מעניק להם יחס אמפתי, אדיב, ואישי וכן ליווי אישי לאורך כל ההליך המשפטי מתחילתו ועד לסופו, כאשר הוא שומר על זמינות גבוהה לכל שאלה שעולה ללקוח וכן נוהג לשתף כל אחד מבין הלקוחות אודות התקדמות התיק וההליך המשפטי.


משרד עו״ד והמגשרת מירב אלקלעי מתעדכן באופן קבוע בכל חידושי הפסיקה הכי עדכניים ובכך דואג להשיג לכל אחד מבין לקוחותיו את הפתרון הנכון והטוב ביותר עבורם תוך חשיבה יצירתית ורעיונות חדשניים ומקוריים ובכך דואג למצות את הזכויות שלהם באופן המרבי והטוב ביותר.

 

משרד עו״ד והמגשרת מירב אלקלעי עושה הכל בכדי שלקוחותיו יהיה מרוצים ודואג לכך שירגישו בטוחים ושיש להם על מי להשען.

שפות: עברית אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירב אלקלעי עו״ד ומגשרת
פניה ישירה אל מירב אלקלעי עו״ד ומגשרת

למעלה