רבי גילר משרד עו"ד

רבי גילר משרד עו"ד

מנחם בגין 156 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי הדין `רבי, גילר ושות` הינו מהמשרדים המובילים בתחום המשפט המסחרי וההתחדשות העירונית בישראל

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

4.9

התקבלו 12 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד רבי, גילר, ושות' - הינו מהמשרדים המובילים התחום המשפט המסחרי, המייצג חברות ותאגידים מרכזיים במשק, וכן ולקוחות פרטיים בתחומי המשפט המסחרי, סכסוכים כספיים, והתנהלות מול רשויות המדינה (מנהלי). בנוסף, למשרד מחלקת נדל"ן מסחרי והתחדשות עירונית מהמובילות בתחום, המייצגת בפרויקטים רבים ברחבי הארץ - בדגש על ייצוג דיירים בתחום ההתחדשות העירונית (פינוי בינוי ותמ"א 38). 

 

עו"ד דוד רבי - ראש מחלקת הליטיגציה והמשפט המסחרי במשרד, מלווה באמצעות צוות עורכי דין בעלי ידע ועיסוק בתחום, חברות מהמובילות במשק. עו"ד דוד רבי התחיל את הקריירה המשפטית כעו"ד ברשות החשמל הממשלתית, שם עסק בין היתר בנושאים מנהליים ורגולטוריים כגון כניסתם של יצרני חשמל פרטיים לשוק, אנרגיות מתחדשות, וכן בתחום הגז. בהמשך יצא לדרכו העצמאית כשותף מייסד במשרד מוביל בירושלים, שם גם כן ניהל את מחלקת הליטיגציה המסחרית מספר שנים, וצבר ניסיון וידע רב בתחומו.

 

עו"ד אסף גילר - ראש מחלקת המקרקעין ומשפט אזרחי. עו"ד גילר סיים בהצטיינות את לימודי התואר הראשון (LLB) והתואר השני (LL.M) במשפטים והיום הינו שותף מייסד במשרד עוה"ד רבי, גילר, ושות'. עורך הדין אסף גילר פועל שנים רבות בליווי יזמים וקבלנים מובילים בישראל בהקמת פרויקטים חדשים ברחבי הארץ, לצד טיפול בלקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בתחום. בתוך כך, ליווה ומלווה עוה"ד גילר פרויקטי נדל"ן מרכזים בתחום הנדל"ן בארץ, בדגש על תחום הנדל"ן המסחרי וההתחדשות העירונית (תמ"א 38 ופינוי בינוי).

 

המשרד נותן מענה בנושאים:

מקרקעין נדל"ן והתחדשות עירונית


 

משפט מסחרי


קניין רוחני


מנהלי ועתירות


קניית / מכירה  

ליווי פרויקטים 

דיני מושבים

פינוי בינוי ותמ"א 38

 מכרזים

ליווי שוטף לעסקים

סכסוכים כספיים

פטנטים

סימני מסחר 

עתירה מנהלית

רשויות מקומיות 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 12 המלצות)
  • 18/06/2022

    המשרד ליווה אותנו ואת הבניינים הצמודים בפרויקט פינוי בינוי בבת ים (שלושה בניינים סך הכל). זה המשרד היחיד שהצליח לתקשר עם כל הדיירים גם אלו שהיו סרבנים בהתחלה והוציא את הפרויקט לפועל עם המון רגישות ומקצועיות. ביום ראשון האחרון קיבלנו הודעת פינוי ומתחילים לעלות בשעה טובה על השטח! זה כמו חלום שמתגשם! בלי עו"ד גילר וכל צוות המשרד זה לא היה קורה!! תודה רבה! הערה אחת שיש לי היא שבפגישות שהיינו מגיעים למשרד היו בעיות חניה (כמעט תמיד מלא). צריך לתאם את החניה מראש.
     

  • 27/05/2022

    תודה לעו"ד רבי על היחס המקצועי והאנושי לכל אורך הדרך. היינו מרוצים מאוד מהטיפול המשפטי
     

  • 24/05/2022

    ייצגו אותנו ממש בצורה מקצועית והובילו לתוצאה שרצינו שהרבה עורכי דין שדיברנו איתם קודם אמרו שאין סיכוי לקבל אותה (הליך מול רשות מקרקעין ישראל וערעור לבית המשפט). מצד שני, הם היו הכי יקרים, אבל התמורה היתה מצויינת. לכן מי שמחפש ייצוג טוב מאוד אבל מוכן לשלם על זה, אני ממליצה.
     

  • 24/03/2022

    הגעתי אליהם רק בגלל המלצות מהאתר כאן ומגוגל. מצטרפת לכל מה שנכתב כאן. עשו רושם מצוין כבר מהתחלה עם הבנה מהירה וטיפול מצויין. ממש מעולים. תודה רבה
     

  • 21/03/2022

    משרד מצויין. עמוסים מאוד כנראה בגלל הביקוש שיש להם ולמרות זאת נתנו לנו שירות מקצועי מאוד ומהיר
     

  • 18/03/2022

    ייצגו אותנו בתביעת קניין רוחני בצורה מקצועית מאוד. עו"ד רבי משרה בטחון עם ידע רב וגישה שירותית מאוד של כל צוות המשרד. התחושה כל הזמן היתה שאנחנו בידיים טובות. המחיר לא זול אצלם גם ביחס למשרדים אחרים, אבל מי שרוצה שירות משפטי ברמה גבוהה ביותר צריך לדעת שיש לזה מחיר.
     

  • 16/03/2022

    תודה רבה לצוות המשרד ובמיוחד לאסף. היינו צריכים לחתום על חוזה מול קבלן לרכישת דירה והיינו כל כך מבולבלים. אסף ישב איתנו הסביר לנו הכל וייצג אותנו במקצועיות רבה. תודה גם להודעה המקסימה על הסבלנות והתחושה הטובה. אין ספק שאם נצטרך שוב עורך דין בעתיד יש לנו כתובת. יישר כח
     

  • 04/03/2022

    הגענו למשרד הזה בעקבות המלצה חמה של דיירים בפרויקט פינוי בינוי שהם ייצגו אותם. באמת מההתחלה התחושה הייתה שאנחנו בידיים טובות ושהם יודעים מה הם עושים. הם ייצגו אותנו מול היזם לכל אורך הדרך וגם פתרו בעיות שונות שעלו מול דיירים שונים בהמון רגישות ומקצועיות. תודה על הכל. מאירה כהן.
     

  • 18/02/2022

    צוות מדהים. לא זול אבל שירות שלא קיבלתי קודם לכן אף פעם ממשרד עורכי דין. לדעתי שווה את זה.
     

  • 18/02/2022

    ייצגו אותנו בפרויקט פינוי בינוי בירושלים. היו מאוד מקצועיים בההתנהלות מול היזם. אנחנו הבניין שאוכלס ראשון בזכות הטיפול המהיר שלהם בכל עניין שצץ בפרויקט שהיה מאוד מורכב. ממליצים בחום.
     

מאמרים מאת רבי גילר משרד עו"ד
רבי גילר משרד עו"ד
פניה ישירה אל רבי גילר משרד עו"ד

למעלה