עו"ד מוע`ירה סרחאן

עו"ד מוע'ירה סרחאן

ירכא (אזור הצפון)

משרדנו בעל ניסיון עשיר בטיפול בתאונות עבודה ונכות כללית

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך הדין מוע'ירה סרחאן הינו משרד העוסק בתחום דיני הנזיקין ותביעות ביטוח על כל רבדיו, תאונות דרכים, תאונות תלמידים בבית הספר ובגנים ציבוריים, תאונות אישיות, תאונות עבודה, תאונות אופנוע, תאונות אוטובוס, תאונות נפילה במדרכה ובמקומות ציבוריים, תאונות רחוב, חבויות מעבידים, תביעות נגד משרד הביטחון, תביעות נגד ביטוח לאומי וייצוג בוועדות השונות, ליקויי בניה, מחלת מקצוע, תביעת פיצויים, דמי פגיעה, זכויות אנשים עם מוגבלויות, נשיכת כלב, רשלנות מקצועית, רשלנות רפואית, פגיעה בהולך רגל, תאונה בחופשה, תאונות קשות, תאונות אופניים ואופניים חשמליים, תאונות קורקינט, אובדן כושר עבודה ודרגות נכות.

 

 

 

המשרד חרט על דגלו להעניק לכל לקוח ולקוח את הייעוץ והייצוג המשפטי המקצועי והאיכותי ביותר, תוך ליווי צמוד ואישי לאורך ניהול התיק, הענקת שקיפות מלאה ושיתוף הלקוח בהליכים המשפטיים וחתירה אל עבר התוצאה האופטימלית והמיטבית ביותר.

 

 

עורך הדין מוע'ירה סרחאן הינו בוגר תואר ראשון (LL.B) מאוניברסיטת תל אביב משנת 2008.

משנת 2008 עד שנת 2013 שירת כתובע צבאי בפרקליטות הצבאית וניהל תיקים רבים בפרשיות בטחוניות. כמו כן, בשנת 2017 שירת עורך הדין סרחאן בתור יועץ במחלקה המשפטית בביטוח לאומי ועסק במגוון רחב של תביעות שונות בתחום. 

 

 

 

שפות: עברית, ערבית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד מוע`ירה סרחאן
פניה ישירה אל עו"ד מוע`ירה סרחאן

למעלה