עו"ד ונוטריון תומר בן דוד

עו"ד ונוטריון תומר בן דוד

הנפת הדגל 9 , נס ציונה (אזור השפלה והסביבה)

עו"ד בן דוד הינו עו״ד החל משנת 2005 ובעל משרד עצמאי משנת 2010, לאורך השנים חידד את התמקצעותו לתחום המקרקעין בו מלווה לקוחות פרטיים ומסחריים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין תומר בן דוד חבר לשכת עורכי הדין משנת 2005, לאחר שנים בהם עבד כשכיר במשרדים מובילים בתחום המסחרי ומקרקעין יצא אל דרכו העצמאית והקים את משרדו הפרטי בשנת 2010.

עם הקמת המשרד בחר עו"ד בן דוד להמשיך ולמקד פעילותו לתחום המקרקעין ומסחרי בכדי להשיך ולחדד את הידע המקצועי שלו ולתת מענה ברמה הגבוה ביותר לכלל לקוחות המשרד.
 
היום משרדו הפרטי נותן מענה בנשואים: קנייה ומכירה של נכסי מקרקעין, בתים משותפים, סכסוכי שכנים ליקויי בנייה ותביעות קבלן, קבוצות רכישה, תמ"א 38 ליווי דיירים, עמידר ועוד.
 
 
עורך הדין תומר בן דוד מאמין כי מוניטין המשרד נבנה הן בזכות הרקורד המשפטי וההצלחות אותם השיג לאורך השנים אך חשוב לא פחות בזכות מתן השירות במשרד. לכן, כל לקוח וכל מקרה משפטי נהנה ממלוא תשומת ליבו של עו"ד בן דוד, הלווי לאורך ההליך הינו שקוף ואמין מפתיחתו ועד הגעה להסדר מתאים.
 
נשמח לעמוד גם לשרותכם.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד ונוטריון תומר בן דוד
פניה ישירה אל עו"ד ונוטריון תומר בן דוד

למעלה