עו"ד יניב זוסמן

עו"ד יניב זוסמן

מגדלי חג'ג', רחוב הארבעה 28 , תל אביב (אזור המרכז)

תובע משטרתי לשעבר וכיום פרקליט פלילי מוביל בתחומו, מעל ל-10 שנות ותק בתחום המשפט הפלילי. "רק מי שבא מתוך המערכת יודע לנצח את המערכת"

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין יניב זוסמן, תובע משטרתי לשעבר יצא אל דרכו העצמאית כפרקליט פלילי לאחר שצבר ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם ניהול תיקים פליליים בתביעה המשטרתית, הן בייצוג בבתי משפט, הן בהליכי חקירה ובעל ותק של למעלה מעשור בתחום.


היום משרדו הפרטי מלווה חשודים ונאשמים במגוון עבירות פליליות לכל אורך ההליך, החל מליווי צמוד ומקצועי בהליכי החקירה המשטרתית, הליכי מעצר, ניהול משא ומתן לפני הגשת כתב אישום ובמקרה הצורך ניהול ההליך בבית המשפט.

 

 

במסגרת תפקידו כתובע, ניהל עורך הדין יניב זוסמן, תיקים מורכבים ומשמעותיים, הגיש מאות כתבי אישום וניהל משא ומתן באלפי תיקים פליליים.

 

 

ההיכרות עם שני צידי המתרס היא היתרון הבולט של עורך הדין זוסמן, בדגש על ניסיון רב בניהול משא ומתן עם רשויות התביעה והמשטרה.

 

המשרד מלווה אך ורק חשודים ונאשמים בהליכים פליליים ובכך שומר על רמת מקצועיות רבה וזוכה להכרה כמשרד מוביל בתחומו.

 

 

בנוסף, עוסק המשרד בייצוג מגוון רחב ביותר של לקוחות, החל מתיקי פשיעה חמורה, עבירות סמים, עבירות מין, עבירות צווארון לבן, ייצוג נפגעי עבירה וייצוג עובדי מדינה.

 

 

יחס אישי וליווי צמוד- במשרד עורך הדין יניב זוסמן, כל אחד מהלקוחות מקבל ליווי צמוד, החל משלב החקירה והמעצר הראשוני, כולל בבית המעצר, דרך ייצוג בבית המשפט בכל הערכאות ועד ליווי במהלך המאסר עצמו.

 

 

 

הניסיון העשיר וההתמקצעות בתחום המשפט הפלילי באים לידי ביטוי כבר ומיד בשלב החקירה הראשונית ובטרם הופכת החקירה לתיק פלילי, אסטרטגיה שהוכיחה את עצמה במספר רב של תיקים, כיעילה ביותר.

 

 

רק מי שבא מתוך המערכת יודע לנצח את המערכת -"אני מכיר את את שני צידי המתרס וככזה מעניק שירות יצירתי ולוחמני ללא פשרות, שמתבסס על הבנה עמוקה של הדין הפלילי וכן על דרך מחשבתה ופעולותיה של התביעה, תוך בניית אסטרטגיה ייחודית לכל תיק ותיק".

 

 

"מעולם לא ראיתי במקצוע שלי עבודה- בשבילי זו דרך חיים של ממש- תשוקה אינסופית ושליחות".

 

 

המשרד מייצג את לקוחותיו מבכל רחבי הארץ 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • פליליפלילי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 9 המלצות)
  • 20/08/2023

    עו"ד זוסמן מעורכי הדין הנדירים במערכת המשפט, שירות משפטי ברמה איכותית, מקצועית גבוהה ונדירה, יכולת ניתוח משפטי בצורה מדהימה הוא יודע לקרוא את המפה, צנוע, עניו נטול פוזה, הוא שם נטו בשבילך, הוא רואה את הלקוח מולו כבנאדם לא כשיק בעובר ושב, הוא מיחידי סגולה ואומרת את זה מי שעבדה עם גדולים ונחשבים בעולם המשפט, הוא תמיד זמין, קשוב וילחם למענך עד הטיפה הראשונה, אתה נכנס לבית המשפט אתה כבר מבין ברגע הראשון של מי ידו על העליונה, עו"ד זוסמן משרה עלייך ביטחון שאין לתאר, אתה מרגיש שאתה ללא ספק בידיים טובות הוא לעולם לא יוותר או יתפשר עד שיוציא את האמת לאור... אין הרבה כאלו בתחום אמרתי, אז אני אומרת שוב, אני לצערי הייתי קורבן עבירה בתיק מאוד מורכב, עו"ד זוסמן היה פרקליט בפרקליטות המדינה, צריך להבין, עובד מטעם המדינה לא תיק שלו, לא עצמאי לא אמור לנפח את חשבונו האישי ועם זאת השקיע שעות לא שעות עד הלילה, חרף את נפשו להביא את העבריין לדין וניצח את התיק בגאון, אין רגע שלא הודתי לבורא עולם שזה הפרקליט שנבחר לייצג את התיק הזה אין לי ספק שהוא נשלח מלמעלה כי כמשהי שמכירה את עולם המשפט מקרוב יודעת כי אין שירות מקצועי כזה פשוט אין!!! יש לו כישרון מולד ויכולת לנתח את הנסיבות בצורה מעוררת השראה, הערצה בין אם מדובר באסטרטגיות ובין אם מדובר בנסיבות פשוטות, טקטיות... מידת ההשקעה שעו"ד זוסמן מוכן להשקיע בהצלחת התיק היא יוצאת דופן בכל ממד מקצועי, אתה יושב איתו אתה מבין שלפני שהוא עו"ד שלך הוא בנאדם...פשוט בנאדם מלא בחמלה, מוסר ואמפתיה אין לו שעון הוא שם בשבילך! לסיכומם של דברים אין על האדם הנדיר הזה, אין יותר שמחה ממני שיש כאן את ההזדמנות ולו לגמול לו במעט במילות תודה ענקיות שגם הן לא מספיקות די לגמול לו על ייצוג מאלף ונדיר שהעניק לי ולקורבנות נוספים בתיק מאחלת לך עו"ד זוסמן הצלחה בהמשך הדרך, אנחנו עוד נשמע עלייך בהרי יהודה ובחוצות ירושלים... יישר כח איש יקר💕
     

  • 25/07/2023

    אני ממליצה בחום על עו"ד יניב זוסמן ,מעבר למקצועיות הרבה שלו הוא אדם בעל ערכים מופלאים שרואה לנגד עיניו את השליחות המבורכת שלו ועושה הכל למען האחר . תודה רבה לך על כל הליווי והתמיכה באמת שאין עלייך! תבורך
     

  • 18/07/2023

    אני רוצה להודות ולהביע את הערכתי לעו"ד יניב זוסמן על שנפלה בחלקי הזכות להכירו ולהוקירו. יניב, היא בראש ובראשונה עורך דין סופר מקצועי. הוא מעניק טיפול משפטי במומחיות, ביעילות ובזמן קצר, ויחד עם זאת באדיבות, באנושיות, בסבלנות אין קץ - תוך רגישות גם לפן הנפשי של הלקוח. הוא תמיד זמין, ואף מקפיד ביוזמתו לשמור על קשר טלפוני, לעדכן, לעודד, ולהשרות אווירה של רוגע ובטחון. הוא יצירתי ומנוסה, מכיר את המערכת מבחוץ ומבפנים. יש לו ראש מצוין, אך ניכר שהוא עובד גם עם הלב. מורגש היטב שאצלו המקצוע אינו רק קריירה, ומבחינתו מדובר ממש בשליחות. ושהוא מזכיר לעצמו יום יום, שמאחורי כל תיק ישנם אנשים. מדובר בלוחם צדק אמיתי, ובאישיות יוצאת דופן. מומלץ!!!
     

  • 16/07/2023

    ``בימים אלו בהם אנו רואים עד כמה `אדם לאדם זאב` ולאיזו חברה אלימה ונוקשה הפכנו,דומה שמפגש עם אדם בעל נתינה ,אכפתיות וחום הלב הופך לרגע מכונן ,מפיח תקוה שישנם עוד אנשים טובים באמצע הדרך. עו"ד זוסמן מקצועי ,רהוט ויסודי עד מאד,ומעבר לכך רואה לנגד עיניו את ערך עשית הטוב. אנו רוצים להודות לך מעומק הלב על האכפתיות והאמפטיה הרבה. תודה על ההקשבה לקול שלנו ועל כך שנסכת בנו בטחון .זו הפעם השניה שאתה מסייע לנו בהצלחה רבה. "שלח לחמך על פני המים כי ברוב ימים תמצאנו", אמר קהלת. המשך להיות איש של חסד שליבו פתוח לאחר.אין ספק שיהיה שפע בעבודתך כפי שאתה נותן מעצמך. בהערכה רבה, מריוס וסיגל לייבוביץ
     

  • 15/02/2023

    אלוף העולם יניב היקר אין עליך חד כמו זכין יודע לנההל הליכים מול פרלקליטים חזקים
     

  • 17/12/2022

    חד כמו סכין. מצליח במהירות לקרוא את התמונה על פרטיה ולתת מענה מהיר ומדוייק. יסודי, מעמיק, קשוב ומקצוען. בחירה מוצלחת ביותר
     

  • 14/06/2022

    מהזה תותח חבל על הזמן מהליגה של הגדולים
     

  • 09/02/2022

    אין ספק שמדובר במומחה בתחומו. פעל בכל הכוח להשיג את המטרה שכיוונתי אליה וגם הצליח מאוד מהר! ממליץ מאוד!!!
     

  • 06/02/2022

    פניתי לעורך דין זוסמן כי ראיתי שבעבר היה תובע. מדובר במקצוען והגון, פעל במהירות, קבע פגישה עם התביעה וסיים את התיק בתוצאה מעולה. ממליצה בחום.
     

מאמרים מאת עו"ד יניב זוסמן
שאלות ותשובות מפורום סמים - עו"ד יניב זוסמן
אור שאל/ה:
הזמנת זרעי קנאביס מהאינטרנט - האם יש מה לחשוש?
79 צפיות

היי, לפני כמה שבועות הזמנתי זרעי קנאביס מהאינטרנט. בגדול, פשוט רציתי לחסוך עלויות על הקנאביס שאני בד"כ קונה דרך טלגרם אין לי מושג מה לעשות עם זה. אני כל הזמן לחוץ על העניין הפלילי שבדבר. כשהזמנתי (באיזה 200 ש"ח) לא חשבתי על זה כ"כ ושכחתי מעניין ההזמנה (אני מזמין מלא דברים מהאינטרנט). בכ"מ, האתר מסרב לבטל את ההזמנה כי הם כבר שלחו. אני לא מתכוון לאסוף כשזה יגיע, אבל יש בי חרדה שזה יעצר ויחקרו אותי. אין לי כמובן כלום בבית (למעט איזה 1-2 גרם). מה עליי לעשות?

עו"ד יניב זוסמן
עו"ד יניב זוסמן

הזמנת זרעי קנאביס מהאינטרנט
רכישה של סמים (גם מחו"ל) דרך האינטרנט מהווה עבירה פלילית ויכולה להוביל את הרוכש לחקירה פלילית, הגשת כתבי אישום, הרשעה, ואף מאסר מאחורי סורג ובריח. הרוכש יכול למצוא את עצמו מועמד לדין בגין עבירה של ייבוא סם, זאת בשונה מהזמנת סם ממקורות בישראל. כאשר מדובר ברכישה שבה אין לרוכש כוונות רווח, הוא עשוי לעמוד לדין בגין עבירה של החזקת סמים לצריכה עצמית. לסוג הסם הנרכש ישנן השפעות רבות, לדוגמה: גיליון הרשעותיו של הרוכש: בשנים האחרונות הפכה רכישת סם מסוג קנאביס לצריכה עצמית - מעבירה פלילית רגילה, לעבירה מנהלית, ובהתאם לכך, צפויה רכישת הסם שלא להותיר רישום פלילי על גיליון הרשעותיו של הרוכש. כמו כן, בהתאם לסוג הסם תקבע חומרת הענישה, הסנקציות אשר יוטלו על הרוכש ועוד. במקרה שלך, מדובר בסמים שאינם מוכנים לשימוש (זרעי קנאביס) - על פי פקודת הסמים המסוכנים, כל חלקי הצמח מוכרזים כסם אסור. מדובר בעבירה פלילית קלאסית של ייבוא סמים, גם עם על פניו מדובר "רק" בזרעים, הדבר עלול להסתיים בחשדות של ייבוא סמים, סחר בסמים, גידול סמים, מעצרים, כתבי אישום ועוד. במקרה זה, מומלץ ורצוי להיות מלווה על ידי עורך דין המומחה בתחום הסמים ורכישה של סמים דרך האינטרנט

אורי שאל/ה:
מה החוק אומר על סחר בסמים קלים של קטין
73 צפיות

קטין שסחר ביותר מ-50 עבירות סחר שבין גרם לחצי גרם כמה עלול לרצות מאסר?

עו"ד יניב זוסמן
עו"ד יניב זוסמן


קטינים אשר עוסקים בסחר בסמים עלולים למצוא את עצמם במעצר, יוגש נגדם כתב אישום, ואף יכולים להיות מורשעים עם כתם שיפגע בעתידם, ישליך על שירותם הצבאי, ותעסוקתם בשנים הבאות. כשמדובר בקטינים, בית המשפט מפעיל שיקול דעת באמצעות מספר שיקולים, וכל מקרה לגופו - לדוגמה מידת חלקו של הקטין, מידת האחריות שנוטל, רצונו להשתקם ועוד. בתיקים מסוג זה, חשיבות רבה לעורך דין המנוסה בתחום הסמים, בדגש על תיקי נוער.

עו"ד יניב זוסמן
פניה ישירה אל עו"ד יניב זוסמן

למעלה