עורכת הדין מיכל בלום

עורכת הדין מיכל בלום

הארבעה 28 ( מגדלי תל אביב) , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכת הדין מיכל בלום עוסק בתחום דיני עבודה על כל רבדיו- לעורכת הדין מיכל בלום ניסיון רב בתחום ייצוג מעסיקים וייצוג עובדים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרד עורכי דין מיכל בלום  הינו משרד בוטיק העוסק בתחום דיני העבודה, ייעוץ למעסיקים ולעובדים.
עו"ד מיכל בלום בעלת ניסיון רב בתחום דיני העבודה ובייצוג מעסיקים.
 
תחומי עיסוק המשרד:
 
ייצוג עובדים – ייצוג וליווי בהליכי שימוע לפני פיטורין, ייצוג בתביעות בבתי הדין לעבודה בנושאי פיטורין שלא כדין, אי תשלום פנסיה, אי תשלום פיצויי פיטורין, אי תשלום עבור שעות נוספות, הפרת חוזה העסקה אישי, הטרדות, התנכלויות ולשון הרע, פגיעה בחופש העיסוק, אי תשלומי הבראה, חופשה וזכויות סוציאליות נוספות, כמו גם בחינת חוזי העסקה וייעוץ טרם חתימה.
 
ייצוג מעסיקים – ייצוג בהליכים בבית הדין לעבודה ובגישורים אל מול עובדים וקרנות הפנסיה, ייצוג וייעוץ למעסיקים בהליכי סיום העסקה, עריכת ועדכון הסכמי העסקה וסט מסמכי קליטה לעובדים, ייעוץ וליווי התקשרויות עם נותני שירותים חיצוניים "פרילנסרים", ליווי וייעוץ במקרה של תלונה על הטרדה מינית, יצוג בהליכים מנהליים אל מול רשויות האכיפה במקרים של הטלת חיובים כספיים והתראות מנהליות

המשרד מייצג בתחום תאונות עבודה 
 
עורכת הדין מיכל בלום הינה בעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B), תואר ראשון בתקשורת וסוציולוגיה (B.A) ובוגרת קורס גישור מטעם המרכז לגישור נווה צדק 
 
המשרד מספק שירות משפטי מקיף, מקצועי, אדיב וכולל בתחום דיני העבודה על שלל נושאיו, תוך שימת דגש על יחס אישי וליווי צמוד לאורך התהליך.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלות ותשובות מפורום ייעוץ למעסיקים בעבודה - עורכת הדין מיכל בלום
נופר שאל/ה:
עובדת בהריון מתפטרת לפני חופשת לידה
66 צפיות

היי אשמח לסיוע 1. אם עובדת בהריון מודיעה על התפטרות לפני חופשת הלידה מה הדין? האם עדיין זכאית לחופשת לידה מלאה כפי שמגיע לה בחוק? 2. האם המעסיק מקבל החזר על ימי המחלה? בדגש על תקופת הריון מעבר ל-40 שעות 3. האם מותר לקחת רכב חברה לעובדת בהריון? תודה!

עו״ד מיכל בלום
עו״ד מיכל בלום

תשובה לשאלה עובדת בהריון מתפטרת לפני חופשת לידה
1. הזכאות לדמי לידה תלויה במספר גורמים, ניתן למצוא מידע מפורט באתר הביטוח הלאומי. 2. השאלה לא ברורה. 3. ככל שהעובדת התפטרה והתנתקו יחסי עובד מעסיק על העובד להחזיר למעסיק את רכושו.

רגינה שאל/ה:
בירור לגבי חובות של קבלן בסעיף בהסכם
30 צפיות

היי אשמח לקבל פרשנות לסעיף בהסכם : על חשבון מי הסוציאליות ? על חשבון המזמין או הקבלן ? 5.3. מוסכם ומוצהר שהתמורה מהווה סכום כולל בגין שכר הבסיס של כל אחד מהעובדים, לרבות בגין ביטוח לאומי. התשלום בגין התנאים הסוציאליים של העובדים, לרבות הפרשות פנסיוניות (לרבות מכח צו הרחבה לביטוח פנסיוני מקיף בתעשייה לפי חוק הסכמים קיבוציים, התשי"ז), פיצויי פיטורין, דמי הודעה מוקדמת, ימי חופשה, ימי חג, 12 ימי אי- כושר, אם וככל שתתרחש תאונת עבודה, ימי שבתון, אבל, הבראה, קרן השתלמות, וכן תוספות כל תוספת ו/או תשלומים מכוח צו ההרחבה החל על המפעל, ישולמו לקבלן "גב אל גב" בכפוף לזכאות העובד לרכיבי השכר ו/או תנאי ההעסקה כאמור והקבלן לא יהא זכאי לכל תמורה נוספת שהיא בגין תשלום בגין הזכויות כאמור.

עו״ד מיכל בלום
עו״ד מיכל בלום

תשובה לשאלה בירור לגבי חובות של קבלן בסעיף בהסכם
לא ניתן לתת ייעוץ משפטי על סעיף אחד בהסכם, הסכם הוא מכלול ולכן יש לבחון את כולו לפני מתן תשובה. כעיקרון, המשמעות של "גב אל גב" היא שהמזמין מעביר את התשלום בעבור אותם רכיבים שהוסכמו בדיוק כפי שהקבלן (המעסיק בפועל) שילם לעובד כלומר לא מדובר בתמורה שהולכת לכיס הקבלן אלא בתשלומים לעובד.

עורכת הדין מיכל בלום
פניה ישירה אל עורכת הדין מיכל בלום

למעלה