עורך דין משה זילברמן

עורך דין משה זילברמן

דוכיפת 67 ישוב חבר , עפולה (אזור הצפון)

משרד מוביל העוסק במקרקעין ונדל"ן לרבות עסקאות מכר, נדל"ן מסחרי, התחדשות עירונית, ליקויי רטיבות ועוד. בנוסף המשרד מתמקצע בדיני ירושות, צוואות, ייפוי כוח מתמשך עריכת חוזים וליטיגציה אזרחית. עו"ד זילברמן יוצא משרד המשפטים, בעל תואר LL.B בהצטיינות ובעל ניסיון משפטי רב בתחומי משפט ומגוונים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

עורך דין משה זילברמן  יוצא משרד המשפטים, בעל תואר LL.B בהצטיינות ובעל ניסיון משפטי רב בתחומי משפט מגוונים. המשרד עוסק במתן ייעוץ וייצוג משפטי בתחומי המקרקעין, דיני חוזים, ליטיגציה אזרחית ומעמד אישי. כמו כן, עו"ד זילברמן מוסמך לערוך ייפוי כוח מתמשך מטעם האפוטרופוס הכללי.

 

תחומי עיסוק המשרד:

 

מקרקעין – ייצוג בעסקאות נדל"ן, הסכמי קניה, מכירה ושכירות, פינוי מושכר, רישומי זכויות והעברת מתנה, סכסוכי שכנים, ליקויי בניה, בתים משותפים.

 

מעמד אישי  ייפוי כוח מתמשך, הסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים, צוואות וירושות.

 

נזקי גוף ותאונות- אובדן כושר עבודה, ביטוח לאומי, פגיעה בהולך רגל, תאונות אופנוע, תאונות עבודה, תאונות קשות, תאונות אוטובוס ועוד.

 

הוצאה לפועל- איחוד תיקים, הסדר חובות, הפטר בהוצאה לפועל, חדלות פירעון, פשיטת רגל, מוגבל באמצעים, מחיקת חובות.

כמו כן, עוסק עו"ד זילברמן בעריכת חוזים וליטיגציה אזרחית.


משרד עורכי  דין משה זילברמן ושות' מאמין בשירות משפטי מקצועי מקיף, אדיב, זמין ובעל שקיפות מלאה אל מול לקוחות המשרד תוך חתירה אל עבר התוצאה המיטבית. 

 

המשרד מעניק את שירותיו המשפטיים במחיר הוגן, בהתאם למאפייני התיק ותוך התחשבות מקסימלית בצרכי הלקוח זאת מתוך הבנה כי רבים אינם מצליחים לממש את זכותם המשפטית רק בשל שיקולים כלכליים. 

השירותים המשפטיים ניתנים באופן אישי, תוך מתן דגש על שקיפות, זמינות ומקצועיות ללא פשרות.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • משפט אזרחי משפט אזרחי
  • תביעות כספיותתביעות כספיות

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 9 המלצות)
  • 13/05/2023

    היי . בבוקר שישי התקשרתי למשה זילברמן , ותוך כ 2-3 דק קיבלתי שיחה חוזרת ממנו , סיפרתי לו את הסיטואציה שנקלעתי אליה והוא היה קשוב , הסביר בדיוק את פרטי החוק , נתן הרגשה טובה וחברית בשיחה , לא מיהר לסיים את השיחה עד שלא נשאלו כל השאלות מצידי . אדבר בשפת חיים אתגר מהטלוויזיה - משה , יצאת צדיק ! כל הכבוד לך !
     

  • 02/05/2023

    משה עו"ד מנוסה ומקצועי מסביר ברמה הכי פרטנית ובקיא מאוד בחוקי המשפט. נתן לנו חוות דעת מקצועית שהועילה לנו והגנה עלינו בכל תחום . עדכן אותנו בכל שלב בתהליך והכין אותנו לשלבים הבאים. לסיכום, ממליץ בחום ביחס חם ומשפחתי וגם מקצועי מאוד עם מוסר עבודה גבוה.
     

  • 20/04/2023

    עו"ד משה זילברמן ליווה לקוחה שלי בתהליך הקניה של דירה להשקעה, עבדתי והנני עובדת מול הרבה עו"ד אבל לא נתקלתי בכזאת מקצועיות וזריזות, והכל בחן ובנועם. ממליצה בחום!
     

  • 01/04/2023

    עו"ד מצוין. ממליץ בחום!
     

  • 01/04/2023

    לעו"ד משה זילברמן פנינו בעלי ואני, כאשר עברנו דירה בתקופת הקורונה. השוכרים בימים אלו היו מאוד חרדים והוסיפו לחוזה השכירות הסטנדרתי סעיפים רבים בהם לא נתקלנו בעבר. פנינו למשה במטרה שיבהיר לנו את החוזה ואת כלל הסעיפים בו ושיסיע לנו לעשות בחוזה את השינויים שהיו לנו נחוצים, על אף שהמשימה היא פחותה בהחלט מכישוריו של משה, הוא התיחס למשימה במלוא הרצינות והמקצועיות, התייחס אלינו בכבוד ובסבלנות וענה על כל שאלותינו בחיוך, והקדיש את כל הזמן הדרוש כדי להבטיח שהתוצא לרוחנו ולטובתנו. שמחתי לקבל שירות מאדם ישר מקצועי הגון וכל כך נעים הליכות.
     

  • 27/03/2023

    פניתי למשה כדי שיעזור לי לעבור ולהבין חוזה שכירות לדירה שרציתי לשכור, אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו להודות לו על שירות מדהים ומהיר, מהרגע שהעברתי לו את החוזה הוא חזר אלי במהירות שיא ועבר איתי על הסעיפים שיכלו להוות בעיה עבורי והסביר לי על כל אחד ואחד מה המשמעויות וההשלכות של סעיף כזה, בנוסף הסב את תשומת ליבי לדברים בסיסיים שהיו חסרים בחוזה ולהוסיף אותם, לסיכום בזכות משה הרגשתי ממש בטוח ונח לחתום על החוזה החדש ולהיכנס לדירה בידיעה שהחוזה לא יפתיע אותי בעתיד, תודה!
     

  • 27/03/2023

    נרשמתי לאחד השרותים של גוף שמארגן הימורים. בשלב מסויים רציתי לסיים התקשרות איתם, נתקלתי ביחס מזעזע מצד השרות שלהם ובאו אלי בדרישות הזויות לשלם קנס ועוד כל מיני תנאי עזיבה לא הגיוניים את השרות. הייתי פפשוט אובדת עצות לא ידעתי מה לעשות עם כל מה שנפל עלי! איזה מסמכים צריך להביא? איך להתנהל? ומה עושים קודם? ומה לעשות בכלל עם כל זה? אולי בכלל אין לי סיכוי מולם? חשבתי לעצמי לאן לפנות? תודה לאל פניתי לעו``ד משה זילברמן שהדריך אותי צעד אחר צעד מה המסמכים שעלי להכין ואיך יתנהל התהליך מולם, כך שלא נשאר לי שום ספק שכעת מייצג אותי מקצוען מנוסה.וכך היה זכיתי בתביעה בסכום מכובד שכלל את הנזק שנעשה לי פיצוי הולם והתנצלות מצד הנתבעים. הרגשתי שעשיתי בחירה נכונה! הוא היה פשוט מדהים! מומלץ בחום מניסיון
     

  • 25/03/2023

    אל משה הגעתי דרך המלצה וישר ידעתי שעשיתי את הדבר הנכון. הוא ליווה אותי בתהליך הקשה של מכירת דירה ראשונה וקניית דירה חדשה ביחד שזה תהליך מאוד קשה. מההתחלה הוא נתן לי תחושת ביטחון ותמיד דאג לדבר איתי בגובה העיניים ובשפה כזאת שאני אבין את הכל! אני יודע שהוא ידאג לאינטרסים שלי וידאג לכסות אותי מכל כיוון כמו שצריך. הסביר לי את כל התהליך מא ועד ת! תמיד היה זמין לכל השאלות שהיו לי ותמיד הסביר לי כל שלב ושלב בתהליך עד לקבלת המפתח לדירה החדשה ועד מסירת המפתח לדירה הישנה! סמכתי עליו בעיניים עצומות וזה השתלם לי בגדול! ממליץ עליו בחום לכל בנאדם שצריך לעבור תהליך של מכירה או קניית דירה! מעבר להיותו עורך דין מקצועי וחכם הוא גם פשוט בנאדם טוב ונחמד!
     

  • 24/03/2023

    עו״ד זילברמן ליווה אותנו בתהליך רכישת הבית הראשון שלנו. לאורך כל הדרך הוא השרה בנו תחושת בטחון, היה זמין עבורנו לכל שאלה והסביר הכל בסבלנות רבה. לא היה לנו ספק שאנחנו בידיים טובות. מומלץ בחום!
     

שאלות ותשובות מפורום תיווך נדל"ן - עורך דין משה זילברמן
שירה שאל/ה:
מי צריך לשלם דמי תיווך למתווך?
146 צפיות

אני מרגישה שהתחום הזה מאוד אפור. אני מעוניינת בדירה להשכרה, היא דרך תיווך. מי צריך לשלם למתווך, אני או בעל הדירה? למה זה לא ברור? מדובר בדירה בתל אביב

משה זילברמן | עורך דין
משה זילברמן | עורך דין

תשלום דמי תיווך על ידי שוכר דירה
שירה שלום, סעיף 25ט(ב)(3) לחוק השכירות והשאילה אוסר על משכיר שחתם על הסכם תיווך עם מתווך, לחייב את השוכר לשאת בתשלום דמי התיווך להם הוא התחייב כלפי המתווך. בפסיקות בתי המשפט נקבע כי אין הכוונה לאסור חיוב עצמאי מצד השוכר כלפי המתווך וכי אין מניעה למתווך לקבל דמי תיווך משוכר, כל עוד אין מדובר בתשלום שהשוכר משלם במקום המשכיר. בנוסף אציין, כי בכל מקרה כדי שמתווך יהיה זכאי לקבלת דמי תיווך עליו לעמוד בתנאי חוק המתווכים במקרקעין. הדבר נכון לדירות מגורים בתל אביב וכן בכל מקום אחר. בכבוד רב, משה זילברמן, עו"ד

עידן שאל/ה:
תשלום דמי תיווך למתווך שלא עשה הרבה
161 צפיות

שלום, רכשתי דירה לפני מספר ימים. הגעתי למוכר הנכס דרך מתווך. העניין הוא שחוץ מלהביא אותי לדירה בפעם הראשונה המתווך לא עשה שום דבר עבודר העסקה, את הדירה עצמה הראה לי מוכר הנכס, בפעמיים הנוספות שהגעתי לדירה להתרשמות הכל נעשה מול מוכר הנכס ישירות, המשא וממתן התנהל ישירות מול המוכר ללא עירוב וללא ידיעת מתווך, לשם השוואה המתווך אמר לי שמחיר הדירה הוא כ 3 מיליון ש״ח ולבסוף סגרנו על מחיר של 2.58 שהוא רחוק מאוד מהמחיר של המתווך. נשמע לי מאוד בלתי נתפס לשלם סכום של 50 אלף ש״ח על עבודה כל כך מועטה האם יש משהו שאני יכול לעשות? תודה עידן

משה זילברמן | עורך דין
משה זילברמן | עורך דין

תשלום דמי תיווך
עידן שלום, כדי לבחון האם אתה חייב בדמי תיווך יש לבחון האם התקיימו כלל הוראות חוק המתווכים במקרקעין. באופן כללי, ככל שהמתווך הביא אותך אל הדירה וחתמת על הסכם מולו אז עליך לשלם דמי תיווך. גם אם לשיטתך עבד מעט. בכבוד רב,

עורך דין משה זילברמן
פניה ישירה אל עורך דין משה זילברמן

למעלה