שירלי רייף חדיף

שירלי רייף חדיף

שד' הגעתון 19 , נהריה (אזור הצפון)

עורכת הדין והמגשרת שירלי רייף חדיף חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2013 והינה בעלת משרד פרטי אשר עוסק בתחום המשפחה והירושה בלבד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרד עורכת הדין ומגשרת שירלי רייף חדיף, מעניק ליווי וייצוג משפטי בתחום דיני המשפחה על כל רבדיו, לרבות בהליכי גירושין, מזונות, משמורת וזמני שהות, עריכת הסכמים במשפחה (הסכם גירושין, הסכם ממון, הסכם הלוואה/מתנה וכו'), הורות משותפת תביעות אבהות, פירוק שיתוף ואיזון משאבים, ידועים בציבור, ניכור הורי, אפוטרופסות, תביעת כתובה, סכסוכי ירושה. עורכת הדין והמגשרת שירלי רייף חדיף, עוסקת גם בעריכת צוואות ומוסמכת לעריכת ייפוי כח מתמשך והעברה בין דורית, ומעניקה שירותים משפטיים לבני הגיל השלישי. 
 
בנוסף לכך, עו"ד ומגשרת רייף חדיף הינה מגשרת מוסמכת ובמשרד קיים מרכז גישור לגירושין, המאפשר לאנשים להתגרש נכון. במסגרת הליך גישור לגירושין ולחלופין לשלום בית, עו"ד ומגשרת רייף חדיף מלווה את שני הצדדים, מתוך תחושת שליחות ורצון לסייע לבני הזוג להגיע להסכמות ולהימנע ממלחמות בבית המשפט, עם הרבה סובלנות והבנה של נפש האדם, ומסייעת להם לגבש יחד הסכם גירושין ע"י התמודדות עם האתגרים הרגשיים שמאפיינים את הליך הגירושין, בתשומת לב רבה על טובת הילדים.
 
עורכת דין ומגשרת שירלי רייף חריף חברה בפורום משפחה של לשכת עורכי הדין בישראל, חברה בועדה לזכויות הילד וחברה בועדת צוואות, ירושה ועזבונות בלשכת עורכי הדין בישראל. 
 
הציטוט האהוב עלי של אלברט איינשטיין: "נסו לא להיות אנשים של הצלחה, אלא נסו להיות אנשים של ערך".
ההצלחה שלי כעורכת דין ומגשרת לענייני משפחה, הינה הזכות שניתנה לי ללוות אנשים ולהיות לצידם ברגעים משמעותיים בחייהם.  

 

 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • גירושיןגירושין
  • הורות משותפתהורות משותפת
  • הסכם ממוןהסכם ממון
  • ידועים בציבורידועים בציבור
  • פונדקאותפונדקאות

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 11 המלצות)
  • 18/01/2024

    שירלי, לא רק עורכת דין סופר מקצועית, אלא, בן אדם משכמו ומעלה! אנושית ויודעת להקשיב ומסורה למקצועה ב 100%. זאת דוגמא למופת למערכת המשפט בישראל. כן ירבו!!!
     

  • 18/01/2024

    עורכת דין מקצועית ואנושית, עושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר עם סבלנות וראיית טובת הלקוח לנגד עיניה. זמינות ואמינות,, יחס אישי, נעימה, תומכת ומרגיעה, מובילה לתוצאות הטובות ביותר במסירות, ברגישות ובאכפתיות. ממליצה עליה בחום!
     

  • 12/09/2023

    קשובה ורגישה,מבינה את האדם שלפניה, והולכת לקראתו.סבלנית ומסבירה היטב גם למי שלא מתמצא,אמינה וישרה וגם ישירה. עזרה לי מאד ולוותה את התהליך עד סופו.
     

  • 06/09/2023

    ממליצה מאוד, שירות מצוין שאין לתאר במילים , זמינה תמיד בכל מצב ושאלה , תמיד דואגד ללקוח . בזכותה השגתי בהסכם גירושים ומזונות בדיוק את מה שרציתי ואפילו מעבר, לא הייתי מצליחה לעשות את זה בלעדיה . תמיד נתנה הרגשה חברותית ולא הרגשה של עוד` וקלינית שרק מחפש איך להוציא עוד כסף. פשוט אישה מדהימה שתוך זמן קצר גרמה לי להרגיש חופש ועצמאות מול הגרוש שתמיד הייתי מרגישה לידו קטנה ונשלטת . ממליצה בחום רב רק אותה!!!!!!!!!!!!!!!
     

  • 31/08/2023

    שירלי היא קודם כל אדם לאחר מכן מקצוענית מטפלת ברגישות ונחישות יודעת לתת עצה שהיא יקרה מפז שירלי תודה לך על הכל
     

  • 30/08/2023

    שירלי מגשרת מצוינת. חדה כתער, קשובה, עניינית, הגונה וממוקדת. את הפגישות היא מעבירה ברגישות רבה, באנושיות ובמסירות. לא יכולתי לבקש מישהי טובה יותר.
     

  • 10/08/2023

    שירלי, המון תודה והערכה על המאמץ וההשקעה שלך. תודה על היחס החם, ההקשבה והרצון. השקעת ונתת מזמנך באהבה. זו זכות עבורי שהגעתי אליך וזכיתי בהכוונה כל כך מקצועית וכנה. מודה לך מאד על הרצון הטוב, המקצועיות ועל מי שאת :) אין עליך :) תודה
     

  • 07/08/2023

    שירלי ליוותה אותנו בתהליך קיום צוואה, עורכת דין מקצועית מאד, הגיעה אלינו עד הבית והסבירה לנו מה צריך לעשות. ממליצה בחום!
     

  • 07/08/2023

    מדהימה רצינית עם יושרה פנימית ואתיקה מקצועית שירלי היא עורכת דין מוצלחת
     

  • 11/05/2023

    עונרכת דין במקצועה, אדם באישיותה. עו״ד שירלי, נעימת הלכות, מכילה, מבינה, מסבירה, רואה את טובת הלקוח ומייעצת עיצות נכונות וטובות. הגעתי לעו״ד שירלי כשהייתי במצוקה. הקשיבה לי, הרגיעה אותי, אפשרה לי לספר ולשתף. יודעת שעו״ד שירלי היא האדם הנכון במקום הנכון. רגישה ומרגישה, סומכת ותומכת. עו״ד שירלי, תודה שהזדמנת בדרכי ומסייעת לי להתגבר על הקשיים הקיימים. היי ברוכה , חדוה
     

שירלי רייף חדיף
פניה ישירה אל שירלי רייף חדיף

למעלה