יורם אורגד משרד עורכי דין

יורם אורגד משרד עורכי דין

מגדל המוזיאון, ברקוביץ 4, , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי הדין יורם אורגד, מדברים משפטים וחושבים עסקים. משרדנו, הממוקם בתל אביב, מציע שירותים משפטיים מקיפים לעסקים, המשלבים עיסוק משפטית עם חוש עסקי. כמהנדס תעשייה וניהול ועורך דין, מביא עו"ד אורגד ניסיון רב שנים בניהול חברות מובילות ומתן ייעוץ משפטי לעסקים בארץ ובחו"ל. למשרדנו שלוחות בתל אביב ובהוד השרון. נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד
למשרד עורכי הדין יורם אורגד ניסיון רב בייעוץ, ייצוג וליווי חברות ודירקטורים בעניינים משפטיים, לרבות תביעות ותיקים משפטיים בתחומי המשפט העסקי והמסחרי. כמו כן, היה מעורב בהקמה והובלה של מיזמים עסקיים, מיזוגים ותהליכי הבראה עסקית בישראל, ארה"ב, סין ואירופה.
 
משרד עורכי דין יורם אורגד מציע שירותים משפטיים במגוון רחב של תחומים, בדגש על משפט מסחרי ועסקי.
 
ליווי משפטי מלא לעסקים:
דיני חברות, דיני מכרזים, הגבלים עסקיים, היי-טק, הסכמי הפצה, הסכמי מייסדים, הסכמי סודיות, הסכמי תיווך, הפרת חוזה, הקמת חברה, הקמת שותפויות, הרמת מסך, זכויות זכיינים בפירוק חברה, זיכיונות, זכרונות דברים, חוזים מסחריים, חוזי ספורט, חוזים עסקיים, חוזי שותפות, חוזים בינלאומיים, יזמות עסקית, מיזוגים ורכישות, ניהול נכסים, עסקאות בחו"ל, עסקאות טכנולוגיה ועריכת חוזים.
הצוות שלנו עוסק גם בתביעות כספיות, תקנון חברות, ייצוג מעסיקים בדיני עבודה ופירוק ורכישת חברות.
 
בנוסף למשפט מסחרי ועסקי, אנו מעניקים ייעוץ וייצוג משפטי בענייני המשפט האזרחי, לרבות הליכים בבית המשפט המחוזי ובבית משפט השלום, סוגיות בנקאיות, הצהרות פתיחה, ליטיגציה, ערעורים וצווי מניעה. אנו מציעים גם שירותים משפטיים בתחום הנדל"ן, עם דגש מיוחד על טיפול בעיכובים במסירת דירות, תביעות יזמים ותביעות קבלן.
 
במשרד עורכי הדין יורם אורגד, צוות עורכי הדין המנוסה שלנו מבין את הנוף המשפטי המורכב ומחויב לספק ללקוחותיו פתרונות משפטיים מקיפים ומותאמים. בין אם אתם תאגיד מבוסס, סטארט-אפ או אדם פרטי, אנו מחויבים להגן על האינטרסים המשפטיים שלך ולהבטיח את התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבור המקרה שלך.
 
משרדנו מעניק ליווי משפטי בכל תחומי המשפט העסקי-מסחרי, לרבות הקמת חברות, דיני חברות, תביעות כספיות ועוד. אנו מבינים כי ניהול עסק כרוך בהתמודדות עם עניינים משפטיים, ואנו שואפים להיות השותף הנכון עבור לקוחותינו, לספק שירותים משפטיים שיכולים להגן ולקדם את הנכסים והאינטרסים העסקיים שלהם.
 
אל תתנו לעניינים משפטיים להפריע להצלחה העסקית שלכם. 
מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לקבוע פגישת ייעוץ וללמוד עוד כיצד נוכל לסייע לכם.
 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 16/08/2022

    "עו"ד יורם אורגד שכנע את בית המשפט לדחות תביעה של חברת נדל"ן לביטול הסכם מכר " וזה עוד ⭐ כוכב שקטפנו יחד איתו בשרשרת תביעות בשנים האחרונות שאפו על העקשנות הנחישות והאמון בצדקתינו 👍
     

  • 02/08/2022

    תותח, יורד לפרטים הכי קטנים עקשן ולא נותן מנוחה לצד שמנגד פשוט מתיש אותם, וזה בדיוק מה שצריך מעורך דין טוב
     

  • 02/08/2022

    אלוף אין כמוך מקצוען אמיתי טוב שיש על מי לסמוך
     

  • 02/08/2022

    עו"ד תותח. עושה עבודה מעולה
     

וידאו
יורם אורגד משרד עורכי דין
פניה ישירה אל יורם אורגד משרד עורכי דין

למעלה