עורך דין ומגשר אבי לוי

עורך דין ומגשר אבי לוי

רחובות (אזור המרכז)

משרד עו"ד אבי לוי, משרד בוטיק העוסק במגוון נושאים משפטיים הקשורים לדיני משפחה, הליכי גירושין ומקרקעין. תוך שימת דגש רב על מתן שירות לקוחות יוצא דופן, המשרד שם בראש סדר העדיפויות את צרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח ומלווה את לקוחותיו בכל שלב בהליך המשפטי, בשקיפות ובמקצועיות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 15 המלצות

על המשרד

לעורך הדין והמגשר אבי לוי ניסיון רב במתן פתרונות ושירותים אלטרנטיביים ליישוב סכסוכים. לאחר שמילא תפקידים בכירים במערכות הציבוריות והאזרחיות, צבר ניסיון עשיר אותו הוא מביא לעבודתו כעורך דין ומגשר. עורך דין אבי לוי מעניק ללקוחותיו יחס אישי ויחס אישי, תוך עבודה בנחישות, מקצועיות ומהירות על מנת לספק את התוצאות הטובות ביותר.

 
תחומי עיסוק
משרדנו עוסק בכל תחומי דיני המשפחה, לרבות גירושין, ייפוי כוח מתמשך, הסכמי צוואה/ירושה והסכמי ממון. כמו כן, אנו מטפלים בענייני נדל"ן ומסחר, כגון הסכמי מכר/קונה, עסקאות חדשות ויד שנייה וייצוג מול רשויות מוניציפליות. אנו מאמינים כי גישור ובוררות הם לעתים קרובות הפתרונות הטובים ביותר לסכסוכים ושואפים לספק שירותי יישוב סכסוכים חלופיים בכל תחומי העיסוק שלנו.
 
עורך דין לענייני משפחה וגירושין
התא המשפחתי הוא הגרעין המרכזי של החברה, ואנו מבינים כי סכסוכים משפחתיים יכולים להיות קשים ומלחיצים. לכן אנו מעדיפים להשתמש בגישור ובמשא ומתן כדי למצוא פתרונות הוגנים הממזערים נזקים אישיים, כלכליים ונפשיים. אנו מאמינים כי אין מנצחים או מפסידים בסכסוכים משפחתיים ושואפים להשיג תוצאות המקובלות על כל הצדדים.
 
עורך דין מקרקעין
קנייה או מכירה של נכס היא עסקה משמעותית הדורשת תשומת לב קפדנית לפרטים. למשרדנו ניסיון רב שנים בטיפול בכל ההיבטים של עסקאות מקרקעין, לרבות דיני חוזים, מיסוי וייצוג מול רשויות מוניציפליות. אנו מספקים שירותים משפטיים מקצועיים ואיכותיים על מנת להבטיח כי העסקה שלך מתבצעת בצורה הטובה ביותר.
 
עורך דין מסחרי 
בעל ניסיון רב אשר הקדיש את הקריירה שלו לייעוץ לחברות בתחומים מגוונים בעלי מורכבות משפטית גבוהה. יש לו הבנה עמוקה של האישיות המשפטית של חברה, חובותיה, זכויותיה והאינטרסים של נושאי משרה, בעלי מניות ונושים מיום הקמת החברה ועד למועד פירוקה או סגירתה.
 
גישור ובוררות
ישוב סכסוכים בהסכמה – בעיצומו של הליך הסכסוך אני אתכם לאורך כל הדרך.  הליכי גישור ו/או בוררות הפשרה המומלצת ביותר בכל המדינות המערביות לפתרון בסכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט.
 בשנים האחרונות גם בישראל בתי משפט ממליצים ליישוב סכסוכים אלטרנטיבי. עו"ד אבי לוי בעל ניסיון אישי עשיר בפתרון סכסוכים במסגרת גישור ובוררות. ניסיונו האישי בפתרון סכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט יכול לעזור לכם להגיע להסכמות ולהפחית את המחלוקת  בכל סכסוך תוך זמן קצר יחסית.
 
כיום סכסוכים פשוטים נמשכים שנים וכרוך בהוצאות משפטיות גדולות. מומלץ לפנות אלינו ולנצל את הניסיון שהצטבר במשרדינו, בכל סוגי הסכסוכים האישיים, המשפחתיים, העסקיים ובסוגיות נדל"ן או מקרקעין. 
 
מעל לכל, המשרד חרט על דגלו להעניק שירותים משפטיים איכותיים עם מגע אישי, תוך שימת דגש על ערכי אנושיות, מקצועיות ושירות מן המעלה הראשונה. מוזמנים ליצור עמנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות.
 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 15 המלצות)
  • 11/01/2024

    אבי זה האיש הנכון ,בזמן הכי נכון. עורך דין רגיש ,יעיל .. אדם מקסים ם מקצוען ג`נטלמן !!
     

  • 05/04/2023

    אבי לוי עו"ד מקצועי ,קשוב, אדיב, סובלני, ומכיל. אדם רגיש שעושה כל מה שביכולתו לפתור כל בעיה משפטית בעצה מצוינת , מסביר ומייעץ בסבלנות , מיצג במקצועיות ואמינות בבית המשפט . שירות מעולה
     

  • 05/04/2023

    אבי, עורך דין מקצועי וקשוב, נעים לשיחה. נותן את התחושה שאתם לא לבד ושהכל יסתדר לטובה. כל זאת לצד אישיות מדהימה. מומלץ ביותר.
     

  • 04/04/2023

    משרד עורך דין אבי לוי,מקצוען,אמין,קשוב עם לב ענק. מקפיד על הפרטים הקטנים ומוביל אותך להצלחה בכל דבר ועניין.
     

  • 04/04/2023

    אבי עו"ד מהשורה הראשונה, כבר מפגישתינו הראשונה הבנתי שמדובר קודם כל באדם ולאחר מכן בעו"ד.מקצועי וגישתו האנושית משרה רוגע לתהליך שעמדנו להתחיל.אכן הוא מומלץ,ברכה והצלחה, חג שמח כשר ובריא
     

  • 04/04/2023

    עו"ד מומלץ! השילוב המנצח בין מקצועיות, רגישות והוגנות.
     

  • 04/04/2023

    אבי , עו``ד מקצועי ואדיב . חשוב לו מאוד לתת יחס אישי לכל לקוח . ליווה אותי באופן מקצועי ואישי תוך שמירה על דיסקרטיות בהליך שעברתי .דאג לפנים משורת הדין להתקשר ולשאול לשלומי ואם יש צורך בעזרה נוספת . אבי הוא עו``ד שהלקוח והגישה אליו מאוד חשובים לו !
     

  • 04/04/2023

    מקצוען אמיתי .אדיב מתקתק עבודה . הגון אם צריך עו"ד אז בהחלט מומלץ
     

  • 04/04/2023

    אבי לוי עוד מקצועי, קשוב ומכיל עושה את עבודתו מכל הלב וחדור מטרה, בצניעות ובשקט . מצויין גם בגישור בין הצדדים ממליצה מאוד.
     

  • 04/04/2023

    מקצועי,אדיב מאוד, סובלני ממליץ בחום .
     

מאמרים מאת עורך דין ומגשר אבי לוי
עורך דין ומגשר אבי לוי
פניה ישירה אל עורך דין ומגשר אבי לוי

למעלה