חופית יהב משרד עורכי דין

חופית יהב משרד עורכי דין

דוד המלך , הרצליה (אזור השרון והסביבה)

בעלת תואר שני במשפטים אוניברסיטת תל אביב, ידע וניסיון רב בתחום המקרקעין ועריכת ייפוי כוח מתמשך

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 9 המלצות

על המשרד

משרד עורכת הדין חופית יהב הינו משרד בוטיק העוסק בתחום המקרקעין והנדל"ן, ייפוי כוח מתמשך, ירושות וצוואות. עורכת הדין חופית יהב הקימה את משרדה הפרטי לאחר שרכשה ידע וניסיון רב בתחום במשרד מוביל בארץ. עו"ד יהב הינה בעלת תואר שני במשפטים מטעם אוניברסיטת תל אביב. 

 

תחומי עיסוק המשרד: 

עסקאות נדל"ן  

עסקאות נדל"ן מול תושבי חוץ 

מנהל מקרקעי ישראל 

הסדרי מקרקעין 

רישום בטאבו 

נדל"ן מסחרי 

התחדשות עירונית 

העברה ללא תמורה 

רישום בית משותף 

זכויות בניה 

ייפוי כוח מתמשך 

ירושות 

צוואות 

 

עסקאות נדל"ן הן מורכבות ובעלות חשיבות עליונה, גם לאור גובה הסכומים המעורבים בהן וגם לאור המורכבות המשפטית הכרוכה בהן. עבור מרבית האנשים, זו העסקה המשמעותית ביותר בחייהם. 

ייצוג בעסקאות אלו על ידי עורך דין העוסק בתחום הנדל"ן הכרחי לשם מניעת כשלים בהבנת החוזה שעלולים לגרום להוצאה כספית נוספת מיותרת. המשרד עוסק בעסקאות המקרקעין השונות תוך ליווי אישי משפטי לאורך כל שלבי העסקה. 

 

  

כמו כן, משרדנו עוסק בעריכת מסמכי ייפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון על פי חוק. חשוב להבין כי מסמכים אלה רלוונטיים לא רק בגיל השלישי - אנשים אחרי תאונות קשות, חולים, אנשים שנמצאים בקבוצות סיכון גבוה ועוד זקוקים למסמך ייפוי כוח מתמשך כדי שיוכלו לשלוט על חייהם גם כאשר כבר לא יהיו מסוגלים לעשות כן בעצמם.  

 

משרד עורכת הדין חופית יהב בנוי על אבני יסוד של מקצועיות, יסודיות, שקיפות מלאה ודגש על ליווי אישי ושיתוף הלקוח לאורך כל התהליך. עורכת הדין חופית יהב מאמינה כי הבנת צורכי הלקוח ומתן ייעוץ משפטי מקצועי ופרטני הם המפתח לשינוי ותיקון בעולם בדגש על העצמת הלקוח לאורך כל הדרך.  

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 9 המלצות)
  • 18/11/2022

    בס״ד חופית מלווה אותנו יד ביד ברכישת הבית , היא נמצאת איתנו בשקיפות מלאה לאורך כל הדרך באמונה וביטחון החל מהרגע הראשון. הרגשנו מיד שאנחנו בידיים טובות. תודה על פועלך רגישותך לצרכינו ובקשותינו והכל בלב ענק. בברכה… שחר ורינה
     

  • 18/11/2022

    חופית ליוותה אותנו ברכישת נכס בישראל. היא עו״ד מקצועית והידע שלה נרחב. היא נותנת תחושה שיש על מי לסמוך והכל בנעימות. שירות ללא דופי. תודה על ניהול הנכס שלנו בישראל.
     

  • 18/11/2022

    חופית ליוותה אותנו ברכישת נכס בישראל. היא עו״ד מקצועית והידע שלה נרחב. היא נותנת תחושה שיש על מי לסמוך והכל בנעימות. שירות ללא דופי. תודה על ניהול הנכס שלנו בישראל.
     

  • 09/11/2022

    עורכת דין חופית אחת המקצועיות נאמנה לדרישות הלקוח, אחת שתיתן את כל כולה לטובת הלקוח לאורך כל הדרך. הכי חשוב שהצליחה להשיג את הדרישות שלי במכירת הנכס
     

  • 08/11/2022

    כתבה מאוד מעניינת ומאוד רלוונטית
     

  • 08/11/2022

    עו"ד מקצועית ברמה גבוהה נעימה טהורה בחסד עליון
     

  • 08/11/2022

    עורכת דין אחראית מבינה עניין סובלנית ופשוט הצילה אותי
     

  • 03/11/2022

    בצד נועם הליכותיה, עורכת דין חופית מקצועית ביותר, יעילה ובעלת רצון עז לעזור. היא בעלת כישורים חברתיים יוצאי דופן ויודעת להקשיב ללקוח ולהשיג עבורו את מבוקשו. היה לנו הזכות להנות מעבודתה ברכישת הבית ובעריכת הצוואות .
     

  • 25/10/2022

    חופית היא עורכת דין מקצועית. מעניקה יחס אישי, ממליץ בחום.
     

מאמרים מאת חופית יהב משרד עורכי דין
חופית יהב משרד עורכי דין
פניה ישירה אל חופית יהב משרד עורכי דין

למעלה