שלי גרשט - משרד עורכי דין

שלי גרשט - משרד עורכי דין

פתח תקווה (אזור המרכז)

משרד בן שני סניפים - בשרון ובמרכז. המשרד עוסק בהוצאה לפועל וחדלות פירעון, דיני משפחה צוואות וירושות, דיני עבודה, משפט מסחרי וכן בדיני נזיקין לרבות ייצוג בפני המוסד לביטוח לאומי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

שליחת SMS ישיר
על המשרד

שלי גרשט משרד עורכי דין הוא משרד ותיק ומוביל בתחומו, המעניק ללקוחותיו ייעוץ וליווי במגוון נושאים בתחומי המשפחה, ההוצאה לפועל, העבודה, נזקי הגוף ותאונות וכן משפט מסחרי ועסקים. כל תיק במשרדה שדל ערוכת הדין גרשט מקבל התייחסות אישית וטיפול המתאים בדיוק למידותיו.

 
תחומי פעילות המשרד:
 
הוצאה לפועל:
עורכת הדין שלי גרשט מייצגת את לקוחותיה בפני ראש ההוצאה לפועל ובפני בתי המשפט בנושאים שונים:
איחוד תיקים, דיני שטרות, הוצאה לפועל, הסדר חובות, הפטר בהוצאה לפועל, חדלות פירעון, מחיקת חובות, עיכוב יציאה, עיקולים, פסק דין הצהרתי, פשיטת רגל, צו תשלומים.
 
דיני משפחה:
למשרד נסיון עשיר בעריכת הסכמים במשפחה ומימושם. בין הנושאים: גביית מזונות, גירושין, הורות משותפת, הסדרי ראיה, הסדרי שהות, הסכם ממון, חוב מזונות, ירושה, מזונות ילדים, משמורת, סכסוכי ירושה, צוואה

דיני עבודה:
דמי הבראה, הלנת שכר, הרעת תנאים, זכויות נשים בעבודה, זכויות עובדים בפירוק חברה, חוזה עבודה, ייצוג מעסיקים, נשים בהריון, פיצויי פיטורין, שימוע בעבודה

משפט מסחרי ועסקים:
ביטול חוזה, דיני חברות, הלוואות, הפרת חוזה, הקמת חברה, הקמת שותפות, חוזה מסחרי, חוזה שותפות, עריכת חוזה, פירוק חברות
 
נזקי גוף ותאונות:
עורכי הדין במשרד מייצגים את לקוחותינו בפני המוסד לביטוח לאומי במקרים של אובדן כושר עבודה, ועדות רפואיות, מחלת מקצוע, תאונות עבודה, תאונת דרכים ועוד.
 
 
עורכת הדין שלי גרשט מלווה כבר מעל עשור את לקוחותיה במסירות רבה, יחס חם ומקצועיות ללא פשרות ומסייעת להם להגיע לתוצאה הרצויה תוך בניית אסטרטגיה חכמה והקפדה על תקשורת בריאה בין הצדדים.
 
למשרד קיימת שלוחה נוספת במרכז חדרה, ובכל אחת מהן ניכרים היחס האישי והחם לכל לקוח, האמינות, הנגשת ההליך המשפטי ורמת הזמינות הגבוהה.

שפות: עברית ואנגלית


המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 13/06/2023

    שלי, אין בפי מילים להביע את רגשותיי ותודתי על כל העזרה והתמיכה בימים קשים. את גדולה!
     

  • 12/06/2023

    במסגרת עבודתי אני נפגש עם לא מעט עורכי דין בתחומים רבים ומגוונים, אבל עורכת דין שירותית, נעימה ומקצועית כמו שלי לא פוגשים כל יום. ניכר שהיא נותנת את הנשמה למען הלקוחות שלה ועושה הכל בכדי להילחם בעבור מה שמגיע להם.
     

מאמרים מאת שלי גרשט - משרד עורכי דין
וידאו
שלי גרשט - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל שלי גרשט - משרד עורכי דין

למעלה