עורך דין אסף כרמונה

עורך דין אסף כרמונה

מגדל המוזיאון, רחוב ברקוביץ 4 , תל אביב (אזור המרכז)

"אחרי שנים בצד של גורמי התביעה ואכיפת החוק, אני יודע היטב כיצד המערכת פועלת, חושבת ומקבלת החלטות. אני יודע בדיוק מה נדרש כדי לנצח אותה" קצין חקירות לשעבר בלה"ב 433, תובע משטרתי ופרקליט בפרקליטות המדינה לשעבר.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך דין אסף כרמונה שימש כקצין חקירות לשעבר ביחידת לה"ב 433, כתובע משטרתי וכפרקליט בפרקליטות המדינה לשעבר.
משרדו של עורך דין אסף כרמונה עוסק במשפט פלילי ובייצוג חשודים ונאשמים בעבירות פליליות ובעבירות צווארון לבן, החל במתן ייעוץ וייצוג בהליכי חקירה ומעצר, וכלה בניהול הליכים פליליים, פשוטים ומורכבים כאחד.


במהלך שנות עבודתו ברשויות התביעה והמשטרה, עורך דין אסף כרמונה ליווה חקירות סמויות מגוונות, כולל בתיקים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה ורגישות ציבורית, עבד מול צוותי חקירה מיוחדים ומשולבים, ניהל מגוון רחב של תיקים פליליים, והופיע בפני בית המשפט על ערכאותיו השונות.


ניסיונו הייחודי של עורך דין אסף כרמונה ברשויות התביעה והאכיפה, כמו גם קשרי העבודה הקרובים שלו עם אותן רשויות, מבטיחים ללקוחותיו ייצוג משפטי מיטבי, החל מהשלב הקריטי והראשוני של החקירה המשטרתית ועד לגיבוש אסטרטגיה משפטית מתאימה, וניהול המשפט לצורך השגת תוצאה מיטבית ללקוח.


"בתור מי שהיה במשך שנים בצד של גורמי התביעה ואכיפת החוק, אני יודע היטב כיצד המערכות פועלות, מתנהלות, חושבות ומקבלות החלטות. הייתי בדיוק באותם צמתים של קבלת החלטה על פתיחת חקירה פלילית ואופן ניהולה, וקיבלתי על בסיס יומי החלטות על הגשת כתבי אישום ועל אופן ניהול התיק בבית המשפט".


משרדו של עורך דין אסף כרמונה
מעניק מעטפת שירותים משפטיים במגוון רחב של תחומים במשפט הפלילי ודוגל במתן שירות מקצועי, יצירתי ובלתי מתפשר עבור הלקוח, החל משלב הייעוץ הראשוני לפני החקירה ועד למתן ייצוג משפטי איכותי לחשודים ונאשמים במסגרת ההליך הפלילי.

 

זמין 24/7
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • פליליפלילי
  • אלימות במשפחהאלימות במשפחה
  • חקירה משטרתיתחקירה משטרתית
  • כתב אישוםכתב אישום
  • צווארון לבןצווארון לבן

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 11 המלצות)
  • 18/02/2024

    מתרגשת מאוד ושמחה שבורא עולם שלח לי שליח טוב מהטלפון הראשון כבר הרגשתי ביטחון עים הרבה רגש למיקרה .מציינת תיק לא פשוט שפחדנו מאוד .אסף המקסים ליוה אותנו כל הדרך בדרך הכי מרגיעה. והשיחה האחרונה הייתה ממש דמעות של שימחה .אסף מודים לך על הכל פשוט אין מילים .תודה לה` ששלח לנו אותך . תודה
     

  • 12/12/2023

    אסף תודה רבה לך על הכל לא פחות מעו"ד מיוחד אתה אדם מיוחד וזה לא ברור מאליו תומך,מכיל, מעודד, מעצים דבר שהיה נצרך לי מאוד מאוד מעבר לכך מקצועי דאגת לכך שאשגי את המטרה היה כדאי להגיע מאשקלון . תודה רבה לך.
     

  • 18/10/2023

    היה לי תיק סגור ישן שבגללו לא אישרו לי להוציא רישיון לנשק. פניתי לאסף כדי שיעזור לי ואחרי תקופה קצרה הוא הודיע לי שקיבלו את הבקשה שהגיש והתיק נמחק! תותח על!
     

  • 06/10/2023

    אדם מקצועי ורציני תמיד חושב על הכל ויודע לתת את העצה הנכונה ביותר קר רוח ומחושב יודע לצפות מה הצעד הבא עורך דין שכל אחד צריך לצידו ולא נגדו
     

  • 06/10/2023

    מקצועי!! אכפתי!! מבין בהכל! ידע בדיוק מה הולך לקרות לפני שהדברים קורים, אחרי ההלם הראשוני של העיכוב לחקירה והמעמד המבהיל הזה את מבינה שיש מי שיילחם לצידך. באמת שממליצה. אי אפשר לעבור בחיים הכל לבד ומזל שיש אנשי מקצוע כמו עורך דין אסף כרמונה
     

  • 02/10/2023

    מקצוען אמיתי. הבין מהר מאוד את התיק. מכיר את התביעה וגם בדיון ראו שהשופט מקשיב לו. מומלץ.
     

  • 26/09/2023

    הגעתי לעו״ד אסף כרמונה דרך חיפוש בגוגל אחרי שדיברתי עם כמה עורכי דין לפניו בניגוד לאחרים הוא קודם כל הקשיב לי נתן לי לספר לו על המקרה לא קטע אותי ולא ישר דיבר על שכר טרחה כמו הקודמים נתן תחושה של ביטחון ושהוא יודע מה לעשות ואכן כך טיפל במקרה שלי ביסודיות ובמקצועיות והשיג לי את התוצאה שרציתי ממהתחלה
     

  • 21/09/2023

    אין ולא יהיה כמו עורך דין אסף כרמונה!! הוא פשוט הציל לי את החיים!! וזה אחרי שעברתי כמה עורכי דין וכולם אמרו לי שהם לא יוכלו למחוק לי את הרישום הפלילי, רק עורך דין אסף התותח הצליח!! אני ממליצה עליו מכל הלב, לא יודעת איך לא הכרתי אותו קודם!! אלוף, פרנסה בשפע בעזרת השם 🏆
     

  • 20/09/2023

    ממליץ בחום על עו"ד אסף כרמונה, נלחם עבור לקוחות המשרד למול המשטרה והפרקליטות ומגיע לתוצאות מצוינות. לצד מתן שירות מקצועי, אדיב וסבלני.
     

  • 20/09/2023

    עורך דין ברמה גבוהה ביותר, שווה כל שקל. הוציא אותנו מבעיה קשה מאוד.
     

עורך דין אסף כרמונה
פניה ישירה אל עורך דין אסף כרמונה

למעלה