צוק לוי, עורכי דין

צוק לוי, עורכי דין

אוסישקין 52 , תל אביב (אזור המרכז)

צוק לוי, עורכי דין - דיני עבודה, משפט מסחרי ואזרחי ופונדקאות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

משרד עו״ד צוק לוי משלב בין תחומי העיסוק של המשפט המסחרי, דיני העבודה וליטיגציה מגוונת במגוון רחב של תחומים, תוך התמקצעות בכל אחד מן התחומים.

 

לאחר עבודה של שנים במשרדים מהמובילים והגדולים בתחומם בארץ, המשרד נשען על ניסיון נרחב בייצוג של חברות, גופים מסחריים, גופים ציבוריים, עמותות ופרטיים במגוון של ענפים מרכזיים במשק.

 

המשרד עוסק בכל תחומי המשפט המסחרי והאזרחי, לרבות ליטיגציה מסחרית ואזרחית מגוונת – הן בנושאים מסחריים וחוזיים והן בנושאים מנהליים ויומיומיים.

 

השירותים המסחריים שמספק המשרד ללקוחותיו מגוונים וכוללים את כל הנדרש בהתקשרויות מסחריות, ובין היתר הקמה ופירוק של חברות, עריכת הסכמים וחוזים שונים ומגוונים ומציאת פתרונות משפטיים לסיטואציות מסחריות המתרחשות בשוטף.

 

בתחום דיני העבודה עוסק המשרד בייצוג מעסיקים – פרטיים, חברות וגופים ציבוריים. בתחום זה מלווה משרדנו את לקוחותיו הן בייעוץ משפטי שוטף תוך שימוש בידע משפטי רחב היקף בתחום והבנה עסקית מתאימה והן בערכאות השיפוטיות ובבתי הדין לעבודה.

 

משרדנו עוסק בכל התחומים הרלוונטיים למעסיקים ועובדים כאחד, ומשלב בתוכו את הידע המסחרי והייחודי הרלוונטי עם היכרות של רשויות המדינה והשלטון המקומי לטובת מתן שירות מקצועי ופתרונות מתאימים ללקוחותינו.

 

בתחום המשפט האזרחי, מספק המשרד פתרונות מקיפים לכל תחומי המשפט בחיי היומיום הכוללים תביעות כספיות, התקשרויות והסכמים, משפט מנהלי וכן בתחום הנדל״ן על כל גווניו, לרבות בעניין סילוקי יד ממקרקעין ותביעות לפינוי מושכר.

 

בנוסף, בשנים האחרונות רכש משרדנו ניסיון בתחום הפונדקאות והסדרת מעמד אישי, וזאת לאחר תהליך אישי וממקום רגיש, במטרה להנגיש ולהקל את ההתמודדות עם ההליכים המשפטיים המלווים את תהליכי הפונדקאות והסדרת המעמד האישי, ממקום רגשי כנה ואמיתי.

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צוק לוי, עורכי דין
פניה ישירה אל צוק לוי, עורכי דין

למעלה