משרד עורך דין דניאל שבח

משרד עורך דין דניאל שבח

דרך בגין 7, בית גיבור ספורט , רמת גן (אזור המרכז)

משרד עורכי הדין דניאל שבח הינו משרד מוביל בתחומו עם ניסיון של 27 שנה בייצוג בתביעות ביטוח, סיעודי נזיקין וזכויות רפואיות. עו"ד דניאל שבח משפטן בעל רקע אקדמי נרחב הכולל תואר ראשון במשפטים, תואר שני בפילוסופיה ודוקטורנט במשפטים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-6256703
על המשרד

משרד עורכי דין דניאל שבח הוא משרד בוטיק העוסק בתביעות ביטוח, נזיקין וזכויות רפואיות. במהלך 27 שנות פעילותו, ייצג המשרד אלפי לקוחות בהצלחה רבה מול חברות ביטוח, קופות חולים וקרנות פנסיה.


תחומי פעילות המשרד:

תביעות נזיקין - תאונות דרכים, תאונות תלמיד, תביעות ספורט, פגיעות רב מערכתיות, תאונות עבודה, תאונות קשות, נפגעי פעולות איבה.

תביעות ביטוח - ביטוח סיעודי, מחלות קשות, ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח לאומי, אובדן כושר עבודה, דחיות ביטוח, ביטוח פנסיוני, נכות.

תביעות רשלנות רפואית - גנטיקה, הריון וגניקולוגיה, מומים מולדים, זיהומים והדבקות, ניתוחים, אשפוז, רפואת שיניים, רפואת עיניים, חדר מיון, רפואת חירום.

הגיל השלישי - צוואות וצווי ירושה, ביטוח סיעודי אישי וקולקטיבי ארוך טווח.

משרדו של עו"ד דניאל שבח שם דגש על שירות לקוחות יוצא דופן ומקצועיות ללא פשרות. צוות המשרד כולל עורכי דין מיומנים ומנוסים, ששמים את טובת הלקוח בראש מעייניהם ועושים כל מאמץ להשיג עבורו את הפיצוי המירבי, תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוות אנשי מקצוע מובילים בתחומים רלוונטיים, כגון רופאים, כלכלנים ושמאים.

בראש המשרד עומד עו"ד דניאל שבח, בוגר קורס חובלים וקצין בכיר במילואים, שלו ידע משפטי וניסיון רב. עו"ד שבח הוא דוקטורנט למשפטים, מה שמסייע לו להביא נקודת מבט יצירתית ומקורית לתיקים בהם הוא מטפל. יצוין כי עו"ד שבח מתנדב בצער בעלי חיים בחיפה ומשמש מזה שנים רבות כיו"ר ועדת הביקורת שלה. בנוסף, בעבר התנדב עו"ד שבח ושימש ליועץ המשפטי של ארגון ניצולי השואה בחיפה

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • תביעות ביטוח ונזקי רכושתביעות ביטוח ונזקי רכוש
  • רשלנות רפואיתרשלנות רפואית

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עורך דין דניאל שבח
פניה ישירה אל משרד עורך דין דניאל שבח

למעלה