עו"ד תמי ארליך

עו"ד תמי ארליך

מגדל מידטאון, דרך מנחם בגין 144 , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד עוסק בתחום דיני המשפחה ובתחום הפלילי המשרד מעניק טיפול מקצועי ללא פשרות תוך מתן יחס אישי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 10 המלצות

על המשרד

משרד עורכי הדין תמי ארליך הינו משרד בעל ניסיון רב שנים בתחומי המשפט השונים.

 

בתחום דיני המשפחה- הסכמי גירושין, הסכמי ממון, הסדרי ראייה, הסדרי שהות חלוקת רכוש, ידועים בציבור, צו קיום צוואה, התנגדות לצוואה, צו ירושה, סכסוכי ירושה, משמורת, גביית מזונות, מזונות ילדים, מזונות אישה, סרבנות גט, הורות משותפת, הסדר התדיינות בסכסוכי משפחה, זוגות חד מיניים, ניהול עיזבון, תביעת כתובה, גניבת זרע, הסכם לחיים משותפים, התרת נישואין, פונדקאות,  דיני נאמנויות, זכויות נשים מוכות, אימוץ ילדים, מסמך הבעת רצון, אלימות במשפחה, חטיפת ילדים,  חוב מזונות, ייפוי כוח מתמשך, ייצוג בבתי הדין הרבניים, ניכור הורי ותביעות אזרחיות במשפחה.

 

משרדנו עוסק  גם בתחום הדין הפלילי על כל גווניו, בין היתר הונאה ומרמה, כתב אישום, מחיקת רישום פלילי, עבירות מין, עבירות מס, מעצר עד תום ההליכים, עבריינות נוער, ערעור פלילי, הזמנה לדין פלילי, הטרדה מאיימת, הלבנת הון, הסגרה, הסדר מותנה, ועדת שחרורים, חנינה, חקירה משטרתית, מעשה מגונה, משפט פלילי, נפגעי עבירה, סגירת תיק חקירה, סחיטה, עבירות אלימות, עבירת איומים, עתירת אסיר, פריצה והתפרצות, רכוש, שוחד וקובלנה פלילית.



משרד עורכי הדין תמי ארליך דוגל בשירות משפטי ומקצועי שאינו מתפשר, לצד מתן יחס חם ואישי, הכל כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, עבור הלקוח.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 11/04/2024

    עו״ד מבריקה,חדה,שנונה , מקצועית עם לב רחב- כל אחד מלקוחותיה חשוב לה ברמה האישית- אין כשלונות - כל תיק הוא הצלחה!!!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 18/12/2023

    אני רוצה להגיד לך תודה רבה על השירות שנתת לי, על ההשקעה ומקצועיות, על אכפתיות והבנה. תודה והערכה על מענה לכל שאלה, על דאגה ומעקב לעורך כל הדרך. בהצלחה ויישר כוח!
     

  • 18/12/2023

    תמי עשתה עבודה מהירה ויסודית. עזרה לי לסגור תלונת שווא שהוגשה נגדי תוך כדי הגירושים בחוסר אשמה. הטיפול שלה הביא לתוצאה טובה יותר בהליך הגירושים.
     

  • 18/12/2023

    תמי היקרה מאד. לפני שבועיים בדיוק, לאחר שיחה טלפונית קצרה איתך, הקול הפנימי עזר לי לבחור בשרותייך. אז מסתבר שהלב הוא המצפן המדויק ביותר. תודה על המלאכה החשובה והגדולה. תודה על הטיפול היעיל והמהיר. אני עדיין מוצאת עצמי משתאה, שתוך 14 ימים, המקרה מאחוריי. תודה על הליווי האמין כל הדרך להצלחה. תודה על שנתת מענה לכל היסוס ושאלה. תודה על המסירות, המקצועיות הבלתי -מתפשרת, הזמינות והנגישות בכל עת. תודה על החום, ההקשבה, ההבנה, הסבלנות. תודה על עידוד בכל הזדמנות. הצליחי בכל מעשה ידיך הברוכות. את ראויה למלוא הברכות. המשיכי להפיץ טוב בעולם. מעריכה ומוקירה. לעולם לא אשכח.
     

  • 07/11/2023

    ממליצה בחום. כבר מהתחלה בשיחת טלפון הראשונה הייתה לי איתה כימיה והרגשתי נכון. תמיד יצגה אותי בהליך גירושין לא פשוט מול הגרוש ובאמת נלחמה בשבילי והייתה קשוחה וחדה לאורך כל הדרך עד להגעת הסכם הגירושין. עשתה את המיטב להשיג לי את הכי טוב ולא הניחה עד שהכל הסתדר. עו"ד שבאה נותנת את הלב והנשמה עבור הלקוח. מאוד ממליצה ללכת איתה את הדרך הלא פשוטה הזאת. לא מובן מאליו.
     

  • 09/05/2019

    רוצה להמליץ בחום על עו"ד תמי ארליך! לכל אורך הטיפול בתיק היא הפגינה מקצועיות ואכפתיות, ועשתה מאמצים רבים ולא ויתרה על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר.
     

  • 28/09/2016

    בשיחה הראשונית שהיה לי איתה, אני יכול לומר, "לפני שהיא עו"ד היא אדם מקסים". מקצועית, אדיבה,סובלנית,עזרה לי המון. ממליץ בחום
     

  • 23/02/2016

    עורכת דין מקצועית ברמה גבוהה, יודעת את העבודה. במילה אחת תותחית!!!
     

  • 14/09/2014

    טיפול מקצועי, מסירות ושירות נפלא. הוכחת שאת עשויה מחומר אחר ומהזן של אלו שלא מוותרים ומצליחים
     

  • 01/09/2014

    לעורכת דין הכי תותחית שיש תמי ארליך, אני רוצה להודות לך מקרב לב על הטיפול המסור מעל ומעבר למה שיכולתי לצפות. עשית את הבלתי אפשרי, רבים אמרו לי להרים ידיים ולוותר, אבל לא את, את חוללת נס, וברוח הלחימה והתעוזה שלך ניצחת, למרות שהסיכוי לניצחון שאף לאפס. אני מודה לעורכת דין ללוחמת ולאישה המקסימה.
     

עו"ד תמי ארליך
פניה ישירה אל עו"ד תמי ארליך

למעלה