אראל גלבוע, עו"ד

אראל גלבוע, עו"ד

קהילת פאדובה 2א , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורך הדין הינו משרד ותיק העוסק מזה שנים רבות בתחום המשפט האזרחי ומתמקד בתחום דיני החינוך, דיני העבודה, ודין משמעתי וועדות אתיקה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אראל גלבוע, בעל תואר שני בחינוך, תואר שני בארכיאולוגיה ותואר ראשון במשפטים, את הקריירה החל עו"ד אראל גלבוע בארכיאולוג ואיש חינוך, כשלושים שנה. לפני כ-15 שנים סיים בהצלחה עו"ד גלבוע את לימודי המשפטים באוניברסיטת תל אביב, ופתח בדרכו העצמאית ומאז ניהל תיקים רבים, רבים ומורכבים במגוון תחומי משפט ורכש ניסיון וידע עשיר בנושא. עו"ד גלבוע כיהן בוועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין כסיו"ר הוועדה, ושימש כאב בית דין בבית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין בתל אביב.

 

משרד עו"ד אראל גלבוע עוסק במגוון רחב של נושאים לרבות:

 

דיני חינוך - ועדות השמה וועדות עער לחינוך המיוחד; אזורי רישום לבי"ס וגנים; סוגיות פרטניות בטפיול בתלמידים - חוק זכויות התלמיד; הכרה בתעודות אקמיות; זכויות סטודנטים; זכויות מורים ופיורים פדגוגיים - יו"ר ועדת החינוך בשליכת עורכי הדין מי זה כ12 שנים.

 

דיני עבודה - זכויות עובדים לרבות זכויות בהתפטרקות ובפיטורם; הגנה על עובדים צעירים במסעדות; זכויות עובדים בחברות כוח אדם; זכויות מורים כעובדים. בדיני חינוך עו"ד אראל גלבוע, עקב חשיבות העניין בעיניו, פועל בכל הארץ.

 

דין משמעתי וועדות אתיקה: ייצוג בעבירות משמעת של עורכי דין, סטודנטים, וכל עובד שעומד לדין משמעתי מכוח התקשי"ר או כל דין משמעתי אחר.

 

עורך הדין אראל גלבוע מאמין כי לקוח מרוצה ולכן שם דגש על מתן שירות אדיב מקצועי ומהיר לכלל לקוחותיו, ובעיקר על שקיפות מלאה לכל אורך כל ההליכים.

.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אראל גלבוע, עו"ד
פניה ישירה אל אראל גלבוע, עו"ד

למעלה