חיים אליה משרד עורכי דין

חיים אליה משרד עורכי דין

מדינת היהודים 89 מגדל E ליד תחנת הרכבת בהרצליה , הרצליה (אזור המרכז)

משרד העוסק בדיני תעבורה ומשפט פלילי הצלחות מוכחות העבירות - נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה ועוד. ייצוג בכל הארץ.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 14 המלצות

על המשרד

עו"ד חיים אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה.

משרד עוסק בתחום המשפט פלילי/ דיני תעבורה ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ ובמגוון עבירות: אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה,ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל.

כמו כן, בתחום התעבורה במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.

 

נותן שירות בכל הארץ לרבות הרצליה, נתניה, רמת השרון, חדרה, פתח תקוה, כפר סבא, רעננה.

 

סניף איזור השרון - הרצליה.
סניף איזור מרכז - בני ברק.


עורך הדין אליה מייצג בכל רחבי הארץ יש לתאם פגישה טלפונית מראש. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 14 המלצות)
  • 03/01/2024

    עו"ד חיים אליה - טיפול מצויין ותוצאה מעולה
     

  • 24/08/2017

    עורך דין מצויין שירותי אמין ומקצועי - ממליצה בחום.
     

  • 10/08/2017

    שירות מקצועי ומסור עד תום ההליך המשפטי.. מתן מענה בכל שעה ובכל זמן מומלץ בחום !!
     

  • 09/07/2017

    עו"ד שכל יכול היתה לי נהיגה על מהירות מופרזת מאוד ומשפט + נסיעה באור אדום וכל זה בנהג חדש וללא מלווה עו"ד חיים אלייה הוציא אותי מזה כמו כלום וביטל לי הכל אלוף של העולם אחרי מקרה כזה לכולכם יש תקווה
     

  • 04/07/2017

    תודה רבה על היחס החם המקצועיות והאדיבות אני חייב לך הרבה, נגד גרושתי הגשתי (צו הגנה) לא רק שקיבלתי צו הרחקה ממנה אלא גם בית משפט קבע שלא תפגע בעובר.
     

  • 30/05/2017

    ראיתי את הכתבה שעשית בוואלה על בחור שנהג בזמן פסילה פעם 4, והעונש שקיבל אם אפשר בכלל לקרוא לזה עונש... אני חייב להגיד שלי לא ברור איך עשית את זה. הידע שלך עצום.
     

  • 16/09/2016

    חייב להודות לך, איני רוצה לחשוף את התיק מכיון שזהו מהתחום הפלילי אבל עניין של סחר בסמים לוודאי החזקת סמים זה בהחלט התחום שלך. תודה רבה שפטרתי אותי מכל הבלגן הזה !
     

  • 26/08/2016

    הייתי חייב להודות לך, נהיגה של 189 קמ"ש מהירות מופרזת ללא ספק, בכביש של 90 יצאתי בקנס סמלי בלבד. תודה ענקית אתה קוסם.
     

  • 01/07/2016

    פניתי לעו"ד בשל נהיגה במהירות מופרזת חמש פעמים ב-45 קמ"ש יותר מהמותר. עו"ד אליה החזיר לי את הרישיון כאשר נגמר התיק ב-7 ימי שלילה.
     

  • 27/02/2016

    הייתי חייב לפרגן לך אז הנה תורי מגיע, תיק תאונת דרכים עם פגיעות של ממש נהיגה בזמן פסילה יחסו לי בכתב האישום גם נהיגה בשכרות. הצלחת לשכנע את בית המשפט שהאלכוהול היה בבקבוק שלא נפתח וכתוצאה מהתאונה נשפך ולכן השוטרים חשבו שהייתי שיכור. תודה לך על שהצלחת להחזיר לי את הרישיון אחי. אתה תותח .
     

מאמרים מאת חיים אליה משרד עורכי דין
חיים אליה משרד עורכי דין
פניה ישירה אל חיים אליה משרד עורכי דין

למעלה