עו"ד ישראל אדלר

עו"ד ישראל אדלר

רח' התע"ש 20 , כפר סבא (אזור השרון והסביבה)

עוסק בעיקר בישוב סכסוכי בנקים, חברות גדולות, שותפויות, חברות וכיוצ"ב.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

כבוגר כלכלה- חשבונאות באוניברסיטת בר אילן וכמי ששימש כחשב, כמנהל כספים, וכמנהל בכיר בבנקים בכל קשת התפקידים הבנקאיים, אני מלווה אישית כל לקוח בפתרון בעיותיו מול גופים גדולים.

 
מדובר בניהול ובסילוק תביעות בנקים נגד לקוחותיהם, בעריכת חישובים בענייני ריביות. עמלות, שערי מטבע ועוד. כמו כן קיימת פעילות ענפה בתחום יחסים בין שותפים, בעלי מניות בחברות ובגופים מסחריים להסדרת פירוקי שותפויות וחברות בצורה הוגנת ובהסכמות, בדרך כלל מבלי להזדקק לבית המשפט.
 
עקב הניסיון הרב במשפט מסחרי, הנני מעורב, במסגרת המשרד, בסכסוכים כלכליים, בנקאים ומסחריים כבורר, כמגשר וכעוסק כלכלי - חשבונאי.
 
בארבע השנים האחרונות עברו תחת ידי כבורר, ובעיקר כמגשר, כ - 600 תיקים אזרחיים אשר בהם יושבו על ידי סכסוכים אזרחיים מכל הסוגים בתוך פרק זמן קצר ממועד הפנייתם אליי. באופן כזה נחסכה מהצדדים התדיינות ארוכה ויקרה ובדרך כלל, עם ההגעה לפיתרון הולם שקיבל תוקף של פסק דין (כדי לאפשר גבייה בהוצל"פ במקרה של אי קיום ההסכם על ידי אחד הצדדים), אף הושבה אגרת ביהמ"ש לתובע.
 
הנני עומד לרשות לקוחותיי משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות המאוחרות בלילה.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 24/07/2023

    אדם מקצועי, ידע רחב מאוד בעיקר בתחום העסקי משפטי וגישורים
     

  • 29/06/2016

    איש מקצוע מעולה ונעים הליכות באופן יוצא מהכלל.
     

עו"ד ישראל אדלר
פניה ישירה אל עו"ד ישראל אדלר

למעלה