שני אל-גד, עו"ד ומגשרת

שני אל-גד, עו"ד ומגשרת

רמת גן (אזור המרכז)

בעלת ניסיון עשיר בקידום עסקאות, ניהול מו"מ, בניית הסכמות ועריכת הסכמים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד שני אל-גד בעלת ניסיון עשיר בליווי וקידום עסקים ומיזמים משותפים וכן בניהול משא ומתן ועריכת הסכמים מסחריים בהיקפים שונים, מקומיים ובינלאומיים. בנוסף, עוסקת במתן ייעוץ משפטי בתחומים שונים ובפרט בדיני חוזים, דיני חברות, דיני ניירות ערך ונדל"ן.


 

עו"ד שני אל-גד נמנית על רשימת המגשרים והבוררים של לשכת עורכי הדין. פרקטיקת הגישור שלה אינטגרטיבית ורב תחומית, ובכלל זה עוסקת בגישור לעסקים וכן בגישור זוגי, לקראת גירושין וגישור משפחתי בכלל. חלק מפעילות זו נעשית על ידה על בסיס פרו בונו מתוך רצון לתרום לקהילה, וחזון להשריש הידברות ודיאלוג כדרך המועדפת ליישוב מחלוקות ומציאת פתרונות מקדמי עסקים, אנשים, משפחות וקהילות.

.

 

במסגרת אחרונה זו, עו"ד שני אל-גד גם מתנדבת כחברה בועדה ליישוב סכסוכים של לשכת עורכי הדין וכן כמגשרת במרכז לגישור ודיאלוג בקהילה רעננה.


 

עו"ד שני אל-גד בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, ותואר ראשון במנהל עסקים. התואר השני המחקרי, נעשה בהנחיית פרופ' דיויד גילה באונ' תל-אביב, בנושא: "הזיקה שבין הסדרי ממשל תאגידי ותחרות".

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני אל-גד, עו"ד ומגשרת
פניה ישירה אל שני אל-גד, עו"ד ומגשרת

למעלה