עמית לויתן, משרד עו"ד גישור ובוררות

עמית לויתן, משרד עו"ד גישור ובוררות

הנגר 24 , הוד השרון (אזור השרון והסביבה)

ייעוץ וליווי משפטי לעסקים מהפתיחה ועד להצלחה, תביעות לשון הרע, ייצוג מעסיקים ועובדים בתחום דיני העבודה, עריכת חוזים, גישור ובוררות ייצוג בפני רשויות ובתי משפט, השירות ניתן בשפות עברית, אנגלית ויפנית (בתיאום מראש)

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

 משרדנו מעניק ליווי משפטי צמוד לעסקים בכל רחבי הארץ, לרבות שירותי גישור ובוררות באופן מקצועי סבלני ומהימן, רישום ופירוק חברות פרטיות, ייצוג בפני הרשויות, עריכת חוזים עם ספקים לקוחות, ייעוץ משפטי בכל הקשור ליחסי עובד מעסיק.

 

ליווי לעסקים קטנים ובינוניים - ייצוג מול רשויות, עריכת חוזים מול עובדים, ספקים ולקוחות, למעשה בעל העסק שוכר מחלקה משפטית אשר תלווה אותו בכל הנדרש לו.

 

לשון הרע - משרדנו לקח על עצמו לתבוע ו/או להגן בתביעות "לשון הרע" כחלק מהאידאולוגיה להביא להפחתת האלימות המילולית הפושטת במקומותינו - זה המעט שאנו יכולים לעשות למען חברה טובה יותר.

 

דיני עבודה - כל הקשור בזכויות עובדים, כחלק מהשירות ללקוח אנו בודקים האם שולמו ו/או ניתנו כל הזכויות, כאשר נמצא כי יש צורך בהמשך טיפול, כגון: דרישת תשלום זכויות מהמעסיק ו/או תביעה לבית הדין לעבודה, כאן אנו מתחילים לפעול במלוא הקיטור, בנחישות ואסרטיביות עד להשגת כל הזכויות המגיעות ללקוח.

 

ייפוי כוח מתמשך - משרדנו מוסמך לערוך ייפוי כוח מתמשך זהו מסמך בו אדם נותן הוראות בהיותו בדעה צלולה מה ייעשה ברכושו ובענייניו כאשר חו"ח ייאבד את צלילות דעתו.

 

שירותי גישור ובוררות - פישור, גישבור ובוררות ללקוחות פרטיים ועסקים בתחומי עיסוק המשרד.

 

אנחנו לרשותך בכל דבר ועניין.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 10/05/2023

    עו"ד עמית הדריך אותי ממש מאחד שלא מודע לכמה מגיע לו והאם הוא צודק או לא ועכשיו לאחד שכן מודע לחוקים שלטובתו ובאמת ומה לעשות כדי לקבל את מה שמגיע לי ובנוסף לכל זה הוא ענה למלא הודעות שלי וכל הודעה שלו בנועם ואכפתיות אני ממליץ עליו באמת לכל אחד . ועוד פעם תודה רבה עו``ד עמית .
     

  • 11/12/2014

    עו"ד שנותן יחס מצויין הסביר לי כל פרט ופרט על כל שאלה ששאלתי אדם נעים לשיחה כל הכבוד
     

מאמרים מאת עמית לויתן, משרד עו"ד גישור ובוררות
עמית לויתן, משרד עו"ד גישור ובוררות
פניה ישירה אל עמית לויתן, משרד עו"ד גישור ובוררות

למעלה