עו"ד עליזה מזא"ה

עו"ד עליזה מזא"ה

אבא הלל סילבר 14, מגדלי בית עוז , רמת גן (אזור המרכז)

משרד בעל ניסיון רב בייצוג מעסיקים ועובדים על כל זזכויותיהם בבתי הדין, יצוג בחקירות או הליכים של משרד התמת, ייצוג נשים בהריון, הטרדה מינית וכו..

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

למשרד עו"ד עליזה מזא"ה ניסיון ומוניטין של מעל ל- 15 שנה בייצוג של לקוחות פרטיים ועסקיים, ועוסק בעיקר בתחום דיני העבודה, משפט אזרחי מסחרי, מקרקעין, פינוי דיירים מוגנים ולשון הרע.


המשרד הממוקם במגדלי בית עוז ברמת גן עוסק בתחום דיני העבודה, ובעל ניסיון עשיר במתן ייעוץ וייצוג מעסיקים בתביעות של עובדים בבתי הדין לעבודה, בחקירות או הליכים של משרד התמ"ת בגין עבירות של חוקי העבודה.


למשרד ניסיון גם בייעוץ וייצוג עובדים בתביעות לקבלת זכויותיהם הסוציאליות לרבות פיצויי פיטורין, ייצוג נשים בהריון ו/או לאחר לידה שפוטרו שלא כדין ו/או שתנאי עבודתן הורעו, מתן ייעוץ וייצוג עובדים בהליכי שימוע, עריכת הסכמי עבודה וייצוג בתביעות לשון הרע, וייצוג בתחום התובענות הייצוגיות.


כמן כן, המשרד עוסק בתחום דיני חוזים ומסחר, מקרקעין לרבות פינוי דיירים מוגנים, עריכת הסכמי מכר וייצוג בתביעות כספיות ועוסק בייצוג בתחום לשון הרע.


בעלת המשרד היא עו"ד עליזה מזא"ה:
בוגרת תואר ראשון במשפטים .LL.B משנת 1999.
חברת לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2000
בוגרת תואר שני מוסמך במשפט מסחרי משנת 2003.
המשרד חרט על דגלו מתן יחס ושירות אישי לכל לקוח וטיפול מעמיק בפתרון כל בעיה משפטית שעולה על שולחנו. המשרד הוקם בשנת 2002 ובעל ניסיון רב בליטיגציה, ייצוג לקוחות בהליכים משפטיים בערכאות משפטיות בכל הארץ.
 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד עליזה מזא"ה
פניה ישירה אל עו"ד עליזה מזא"ה

למעלה