עו"ד אילנית ונינה רוזנצויג

עו"ד אילנית ונינה רוזנצויג

רוטשילד 57 , כפר סבא (אזור השרון והסביבה)

עורכת דין אילנית ונינה רוזנצויג הנה בעלת תואר במשפטים ובעבודה סוציאלית, עובדה המאפשרת לשלב כלים ומיומנויות הן מהעולם העסקי והן מהעולם הבין אישי .

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

המשרד עוסק בייצוג ובמתן שירותים משפטיים לחברות, לעסקים , יזמים ומשקיעים, עמותות ואגודות שיתופיות, הן בהקמה ובפירוק והן בליווי מקיף של הלקוח בפעילותו העסקית השוטפת בתחומים מגוונים בכל הנושאים הנוגעים ל"חיי העסק".

 

מתן שירותים משפטיים שוטפים, מול רשויות, רשם החברות, רשם סימני המסחר, רשם השותפויות, עיריות, עובדים, ספקים, צרכנים, גופים פרטיים וציבוריים.

 

המשרד עוסק במציאת פתרונות מתאימים עבור כל לקוח ולקוח, תוך התחשבות במימד הזמן, הכסף והאנרגיה הנדרשים על ידי הלקוח, לשם סיום הסכסוך המשפטי בצורה היעילה ביותר או לשם מניעתו בכלל.

 

העבודה במשרד נעשית תוך מבט כולל ומקיף על השלכות הסוגיה המשפטית הן מבחינת הפן המשפטי והן מבחינת הפן הכלכלי, וזאת לשם בחירת אסטרטגית פעולה שתפיק את המקסימום עבור הלקוח בנסיבות הקיימות תוך השקעת מינימום משאבים מצדו.

 

השירות ניתן ביעילות ובמקצועיות וללא פשרות!


כמו כן המשרד עוסק גם: דיני עבודה צוואות וירושות, הסכמי ממון, ואפוטרופסות.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אילנית ונינה רוזנצויג
פניה ישירה אל עו"ד אילנית ונינה רוזנצויג

למעלה