יעקבסון - גיל, משרד עורכי דין

יעקבסון - גיל, משרד עורכי דין

יגאל אלון 55 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי דין העוסק במקרקעין ובנושאים ספציפיים בדיני המשפחה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי הדין יעקבסון - גיל הינו משרד בוטיק המעניק שירותי ליווי ויעוץ משפטי בנושאי מקרקעין, תוך כדי יישום עקרונות ותפיסות מודרניות וחדשניות בעולם המשפט והעסקים, המאפשרות מתן פתרונות יצירתיים לסוגיות משפטיות מורכבות.


המשרד מציג מגוון רב של התמחויות בתחומי המקרקעין, על היבטיו הרבים, לרבות עסקאות מכר ושכירות, ליווי קבוצות רכישה, ליווי עסקאות קומבינציה, מיסוי מקרקעין, ליקויי בניה, רישום בתים משותפים, התחדשות עירונית (תמ"א 38, עסקאות פינוי בינוי), דיני הגנת
הדייר, תביעות לפינוי מושכר וניהול נכסים.


בנוסף, עוסק המשרד במספר היבטים בדיני המשפחה ( צוואות, ירושות, הסכמי ממון, הסכמי גירושין בהסכמה).

 

משרד עורכי הדין יעקבסון - גיל מעניק שירותים הן לעסקים וחברות והן ללקוחות פרטיים.
ליווי הלקוח החל משלב הייעוץ טרם העסקה, דרך בניית המודל העסקי והמשפטי המומלץ ועד ליווי העסקה והוצאתה אל הפועל.
מעורבותם ונסיונם הרב של מייסדי המשרד בעולם העסקי והנדל"ן, כמשפטנים, כמנהלים וכיזמים פרטיים, מסייעים בעסקאות המגוונות ובאים לידי ביטוי, בין היתר, ביכולת לימוד וניתוח של מקרים מורכבים ומציאת"שביל הזהב" עבור לקוחות המשרד.


בין עקרונותיו המנחים של משרד יעקבסון- גיל ערכים של מקצועיות ומקצוענות ללא פשרות לקידום צרכי הלקוח, זאת תוך שמירה על הוגנות ודרך ארץ.


סודיות, נאמנות, רצינות, מערכת יחסים פתוחה ואישית, כבוד הדדי, ענווה, צניעות ושירותיות הינם ערכי יסוד הבאים לידי ביטוי בכל התקשרות של המשרד עם לקוחותיו.


 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקבסון - גיל, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל יעקבסון - גיל, משרד עורכי דין

למעלה