אלי שמעוני - משרד עורכי דין

אלי שמעוני - משרד עורכי דין

מדינת היהודים 89 , הרצליה (אזור השרון והסביבה)

תחומי העיסוק של עו"ד אלי שמעוני כוללים, בין היתר: חברות ותאגידים, מיסוי, משפט אזרחי-מסחרי, קניין רוחני וייצוג בבית המשפט (ליטיגציה).

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אלי שמעוני בוגר תואר ראשון במשפטים LL.B וכן תואר שני במינהל עסקים MBA. מעניק ייצוג ושירות משפטי בתחומי המשפט המסחרי. עו"ד שמעוני מביא ידע משפטי עשיר בתחומי עיסוקו.

 

בשנים האחרונות השתתף עו"ד שמעוני בסמינרים וקורסים ייחודיים בחו"ל, השתלמויות מקצועיות לרבות סמינרים בנושא שינויי חקיקה בארה"ב בנושא חברות וחבות אירגונים, סמינרים בתחום הקניין הרוחני והפרטיות בעידן החדש ועוד (אוניברסיטת Fordham, ארגון WIPO של האו"ם, אוניברסיטת Yale ואוניברסיטת NYU).

 

שירות מקצועי בתחומי המשפט השונים וביניהם:

 

✔ דיני חברות

✔ ליטיגציה

✔ קניין רוחני

✔ הקמה ומימון חברות הזנק

✔ תביעות ייצוגיות

✔ מיזוגים ורכישות

✔ מקרקעין ועוד.

 

בנוסף, מר שמעוני, מייצג לקוחות במו"מ מסחרי, בבתי המשפט, במסגרת דיוני גישור ובוררות ומול רשויות סטטוטוריות.

 

שירות משפטי מקצה לקצה - אנו במשרד מכילים עבורך את כל ההשפעות שיש לחוק ומשפט על העסק (או העסקה) שלך. אנו לוקחים נושאים מורכבים ובלתי ברורים והופכים אותם לנגישים וישירים בשבילך. אנו אחראיים על המגוון הרחב של העשייה המשפטית שצריכה להתבצע ברקע, כדי שאתה תוכל להמשיך ליצור, להתקדם, לפעול ולהצליח.

 

להלן פירוט של שירותי המשרד:

 

משפט מסחרי ועסקים

יזמים ועסקים קטנים, כמו גם חברות מקומיות וגלובליות, מבינים שהיכולת שלהם לצמוח ולשגשג תלויה בעיקר ביכולת שלהם לתכנן את העתיד. לכן, בחירה במשרד עורכי דין שמרחיב בהתמדה את הפרספקטיבה ואת תחומי העיסוק שלו, היא לא רק אסטרטגיה ניהולית נכונה אלא גם השקעה משתלמת בעתיד החברה.

 

אנו מספקים מענה מהיר, מקצועי ומעשי החל מהשלבים המקדימים להתקשרות עסקית, לרבות ניהול מו"מ אפקטיבי, ייעוץ ומתן חוות דעת משפטיות, בדיקת נאותות, ייעוץ מס, הפקה והגשת מסמכים, ייצוג בענייני רגולציה והגבלים עסקיים, דיווח לרשויות וניסוח הסכמים ועד לניהול משברים, כולל בדיקה של התנאים בחוזים ועסקאות קיימות, הסכמי העסקה ושכר, הסכמי סודיות ואי-תחרות והסכמי רישיון.

 

בנוסף, אנו פועלים למציאת פתרונות לטובת לקוחותינו דרך הסכמי פשרה, גישור, ייצוג משפטי, תביעות פיצויים, הגשת בקשות לצווי מניעה, ייעוץ משפטי וליטיגציה (הופעה בבתי משפט ובוררויות).

 

חברות ותאגידים

הסכמי מייסדים, תקנונים, תביעות נגזרות, הסכמי השקעה, אופציות, חבות אורגנים ובעלי מניות, פתרון סכסוכים, ייצוגיות ועוד.

 

קניין רוחני

הגנה על סימני מסחר בעולם המסחרי, רישום והגנה על פטנטים, זכויות יוצרים, סודות מסחריים, גניבת עין וטיפול בעוולות מסחריות.

 

העקרונות שאנו פועלים לפיהם הם: מקצועיות, כבוד, מחויבות. אנו מאמינים שתפקידנו, בראש ובראשונה, הוא לרתום לשירותך כלים משפטיים שיסייעו לך להשיג תוצאות. איננו רואים את עצמנו כיועצים או עורכי דין בלבד. אנו תופסים את תפקידנו כמלווה עסקי שיכול להעמיד לרשות הלקוח כלים משפטיים, ובכך לסייע לו בגילוי הזדמנויות ואיומים כאחד. את אותה רמת מעורבות, שותפות ויצירתיות אנו משקיעים גם בפרויקטי פרו-בונו קהילתיים וסביבתיים שאנו רואים לנכון לקדם במסגרת הפעילות שלא למטרות רווח של משרדנו. 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלי שמעוני - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אלי שמעוני - משרד עורכי דין

למעלה