עו"ד אלון אסום

עו"ד אלון אסום

הנדיב 14 , זכרון יעקב (אזור הצפון)

מקרקעין: המשרד עוסק במתן יעוץ בכל הקשור לתיקי מקרקעין לרבות דירות, מגרשים,קרקעות, כולל עריכת הסכמי מכר או שכירות או משכון.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד אסום אלון הינו משרד עורכי דין העוסק בתחום המקרקעין חוזים מסחריים.

המשרד עוסק במגוון רחב של פעילויות רחבת היקף בנושא המשפט האזרחי בכלל ובנושא דיני מקרקעין בפרט.

תחום ההתמקצעות המוביל של המשרד הינו טיפול טיפול בהעברות זכויות במקרקעין, ליווי חברות ועסקים, צוואות וירושות ודיני חוזים.


מקצועיות:
במשרד צוות של עורכי דין מנוסים, בעלי ידעו ניסיון רב בתחומם. ללקוחות בעלי היקף תיקים משמעותי ניתנים שירותים על ידי צוות ייעודי המוקם לצורך מתן שירותים ללקוח זה. מטרת הקמת צוותים ייעודים אלו הינה מתן שירות טוב ויעיל ללקוח, תוך דגש על הבנה עמוקה של צרכי הלקוח ומקסום היכולות לפעול לטובתו. מבנה המשרד מאפשר קליטת לקוח בכל סדר גודל והקמת מחלקה נפרדת עבורו באופן מיידי. בפועל הדבר מאפשר לכל לקוח, בכל סדר גודל לקבל יחס אישי וישיר.


מערכת עתירת ידע:
לרשות המשרד עומדת מערכת המחשוב המתקדמת ביותר בשוק. מערכת זו מסייעת לייעל את הטיפול בתיקי הלקוחות ולשפר את הליכי הגבייה ואחוזי ההצלחה בתיקים.


תחומי המשרד:
מקרקעין: המשרד עוסק, בתביעות ייצוג ומתן יעוץ בכל הקשור לתיקי מקרקעין לרבות דירות, מגרשים, קרקעות, וכיוצ"ב, כולל עריכת הסכמי מכר או שכירות או משכון של נדל"ן וטיפול בהליך רישום הבעלות או זכות החכירה בנדל"ן בספרי הטאבו ו/או מנהל מקרקעי ישראל ו/או חברות משכנות וכל מה שקשור לסכסוך בגין קרקע או דירות. בנוסף מטפל המשרד בכל תביעה בקשר למקרקעין כספית או נזיקית או קניין או פינוי וסילוק יד לרבות הוצאת צווי מניעה למיניהם או צווי כינוס נכסים אומימוש שעבודים או עיקולים וכן טיפול בתביעות בפני פקיד ההסדר ועוד.  

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אלון אסום
פניה ישירה אל עו"ד אלון אסום

למעלה