רונן בר - אבן ושות` עורכי דין

רונן בר - אבן ושות' עורכי דין

קויפמן 2- בית הטקסטיל , תל אביב (אזור המרכז)

משרד ותיק בעל ניסיון עשיר העוסק במשפט מסחרי, דיני עבודה ונדל"ן. משרדנו מקפיד על מקצועיות ומצוינות משפטית, הבנה עסקית, ומתן שירות אישי ואמין לכל לקוח

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

1.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

 

משרד עו"ד רונן בר- אבן ושות' הינו בעל ניסיון ומוניטין שנצברו במשך יותר מ- 20 שנים, ומשלב בין ייצוג בבתי משפט ובין יעוץ משפטי, תוך הקפדה על מקצועיות ומצוינות משפטית, הבנה עסקית, ומתן שירות אישי ואמין, בין אם מדובר בלקוח פרטי, עסקי או גוף ציבורי גדול.
 
המשרד עוסק מזה שנים רבות בתחום דיני העבודה, ומייצג עובדים שזכויותיהם קופחו ומנהל עבורם תביעות בבתי הדין לעבודה, וכן מייעץ לעובדים שנקלעים לסיטואציות בעייתיות מול מעסיקים.  כמו כן מייצג המשרד מעסיקים, הן גופים פרטיים והן ציבוריים, מעניק להם ייעוץ משפטי שוטף בסוגיות הקשורות בהעסקת עובדים ומייצג אותם בהליכים משפטיים מול עובדים.
 
משרדנו גם נותן ייעוץ משפטי שוטף לגופים עיסקיים. נסיונו העשיר של המשרד בתחום הליטיגציה המסחרית, במשולב עם נסיונו המעמיק בתחום החוזי והעיסקי, מאפשרים לו לתת ללקוחות המשרד את המענה והכלים המשפטיים האופטימליים.
 

משרדנו הוא גם בעל ניסיון רב בליווי משפטי של עסקאות נדל"ן כגון: דירות בבתים משותפים, בתים פרטיים, חנויות, מגרשים, ועד לבתי מלון.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
1.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 08/06/2018

    חכם אמין שרות מעולה
     

מאמרים מאת רונן בר - אבן ושות` עורכי דין
רונן בר - אבן ושות` עורכי דין
פניה ישירה אל רונן בר - אבן ושות` עורכי דין

למעלה