אבישר, משרד עו"ד

אבישר, משרד עו"ד

משמר הגבול , חדרה (אזור השרון והסביבה)

משרד בוטיק העוסק אך ורק במימוש זכויות רפואיות כנגד המוסד לביטוח לאומי : נכות כללית, תאונת עבודה, פטור רפואי ממס הכנסה, שירותים מיוחדים, ילד נכה, ניידות ותג נכה..

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

כל לקוח הוא אדם ומלואו – כל תיק שונה מקודמו – אך המטרה היא אחת: מימוש מלא של הזכויות הרפואיות.

 

קצת עלי : בן 38 נשוי ואב לשתי בנות - בעל תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 2011.

 

עצמאי, בעל משרד בוטיק, העוסק (למעלה מעשור) אך ורק בתחום אחד - מימוש זכויות רפואיות!

 

כבר בתחילת דרכי והמשפטית - למעשה כבר בתיק הראשון שייצגתי בו - ידעתי שזה התחום היחיד שבו אני אעסוק.

 

מכאן והלאה הייתה מטרה אחת לצבור הרבה ידע וניסיון בכל מה שקשור לביטוח לאומי !!!

 

החל מנושאים רפואיים ועד לרזי החוק ולהלכות המשפטיות בתחום - וכך למקסם ללקוחותיי את אחוזי ההצלחה בתיקים שלהם.

 

וכיצד ביצעתי זאת :

 

1) הכשרה אקדמית: בשנת 2012 סיימתי את לימודי באוניברסיטת תל אביב במסגרת לימודי המשך ברפואה תחת קורס – " חוק הביטוח הלאומי – נכות, תפקוד וכושר עבודה". {לימודים המיועדים לרופאים של הביטוח הלאומי (שלראשונה היו פתוחים בפני עו"ד ) המעניקים ידע ופרקטיקה בהיבטים רפואיים ומשפטיים בחוק הביטוח הלאומי בנושא קביעת דרגות נכות וכושר עבודה.}

 

2) מומחים רפואיים: ליווי, ייעוץ וחוות דעת רפואיות - משרדי משתף פעולה עם מספר מומחים רפואיים - כך שבמידת הצורך - הלקוחות יקבלו חוות דעת רפואית עם הסבר מעמיק על מצבם הרפואי ותרגום מצבם לנכות בהתאם לספר הליקויים של הביטוח הלאומי.

 

3) ספרות ענפה: כדי למקסם את אחוזי ההצלחה הן בוועדות והן בביהמ"ש - רכשתי ספרות מקצועית הנוגעת להחלטות והלכות שהתקבלו בביהמ"ש בנושא חוק הביטוח הלאומי - כך שבמידה וביטוח לאומי סטה מהוראות החוק - הדרך להוכחה מול ביהמ"ש קלה ומהירה.

 

4) ניסיון: במרוצת השנים ניהלתי תביעות רבות (ברוב חלקי הארץ) - במהלכן הכרתי את כלל המחלקות של הביטוח הלאומי, הופעתי במאות וועדות רפואיות ובמידת הצורך גם בדיונים בבתי המשפט השונים. כמו כן ניהלתי עשרות תביעות מול חברות הביטוח החל מתאונות אישיות ועד תביעות סיעוד מורכבות (לציין כי במהלך לימודי המשפטיים עבדתי 3 שנים בחברות הביטוח).


במידה ותרצו לקבל ידע נוסף על הליכים מול הביטוח הלאומי אתם מוזמנים להיכנס לדף הפיסבוק שלי או לאתר האינטרנט,

אשמח לעזור גם לכם למצות את זכיותיכם מול הביטוח הלאומי.

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • ביטוח חייםביטוח חיים
  • ביטוח סיעודביטוח סיעוד

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 22 המלצות)
  • 28/03/2024

    הגעתי לשמעון לאחר מספר עו"ד שבדקתי מולם שלא ידעו על התהליך או היו פחות זמינים. שמעון נתן לפני הכל ייעוץ טלפוני מלא, ענה לשאלות הרבות שהיו לי והבין את הדחיפות שבנושא ולכן זימן אותי במהרה למשרד. ההכוונה, הליווי ובסופו של דבר הגשת הבקשה נעשו בתמיכה מלאה מרחוק ובאופן מדוייק. הזמינות עבורי היתה חלק חשוב ושמעון היה זמין כמעט בכל שעות היום מפאת דחיפות התהליך. תחילה ביטוח לאומי לא אישר לנו מאחר ומדובר באוטיזם, לאחר מכתב משמעות המבהיר את הלקות וכיצד הקושי בתפקוד מתבטא ביומיום מצאה לנכון הועדה לאשר עבורינו אחוזי נכות מלאים. תודה רבה שמעון על כל ההכוונה ושהיית שם פשוט, כן ירבו אנשי מקצוע כמוך! כמובן שממליצה בחום על שירותי של שמעון לכל מי שנמצא בתהליך הקשה והמסורבל הזה!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 13/01/2024

    הגשתי תביעה לביטוח לאומי וקיבלתי את המינימום שרק אפשר לקבל. לכן החלטתי לפנות לעו״ד ואז הגעתי לשמעון דרך אתר האינטרנט. בפגישה הראשונה איתו הבנתי שיש תקווה בתיק הרפואי שלי והתחלנו בתהליך. לאורך כל הדרך הוא נתן ליווי מלא, מקצועי ונתן הרגשה בטוחה לספר לו על כל הבעיות הרפואיות וההתמודדות איתם. שמעון אדם מאוד הגון ,ערך עליון בשבילו זה לדאוג ללקוח ולהביא תוצאות. בסוף הגענו לתוצאה שבחיים לא הייתי משיגה לבד, ממליצה מכל הלב עליו. מקווה שזה יעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה לטובת העו״ד שמעון אבישר.
     

  • 02/01/2024

    לאחר שהגשתי תביעה לנכות כללית מביטוח לאומי ללא עזרת עו"ד ותביעתי סורבה, פניתי לשמעון ע"מ להגיש ערעור. תחילה הערעור לא התקבל אך שמעון, במקצועיות בלתי מתפשרת ובבטחון בצידקתנו, התעקש על בחינה מחודשת של התביעה ע"י בטוח לאומי ואכן לבסוף, לאחר שני סירובים-תביעתי התקבלה. לאורך כל הדרך בלטו אמינותו, הידע המקצועי שלו והסבלנות הרבה. שמעון תמיד היה זמין לכל שאלה שלי, הסביר דברים בתהליך שלא הבנתי עד שהיה בטוח שאני מבינה, כל דבר - גם אם היה חשוב יותר או חשוב פחות. ממליצה בחום להיעזר בשרותיו של שמעון!
     

  • 24/10/2023

    שלום, ברצוני לציין שבשנת 2014 פנינו לביטוח לאומי לבד ללא עורך דין, עם אותו מצב רפואי. ולא הכירו בנכות שלי, כמובן שהגשנו ערעור וגם שללו, נגשנו השנה בשנית בייצוגו של עורך דין אבישר תוך פחות מחצי שנה עם הכוונה מעולה של אבישר קבלנו את הנכות מלאה לצמיתות. אני מאוד מרוצים מהשירות של עורך דין שמעון אבישר, איש חד, מקצועי ברמות, היינו מאוד מרוצים מהאמינות, השירות, האכפתיות, אין דברים כאלה, אני אחד שנזהר מעורכי דין ולכן מ 2014 הפסדתי המון אבל עם שמעון הרגשנו תחושת בטחון מהתחלה, זה מאוד חשוב לעבוד מול אדם מדהים שכזה. מי יתן וה׳ יגמול לו בטוב על כל הטוב והעזרה שלו לאנשים. שמעון תודה ענקית ומאחלים לך הצלחה בכל.
     

  • 03/09/2023

    הגענו לשמעון תוך כדי המלצה קיבלנו יחס מדהים שהסביר לנו כל צעד בתהליך מול ביטוח לאומי ובכל מה שקשור לנושא ונתן מענה טלפוני לכל מה שלא היה ברור לי יצאתי ממנו מרוצה מאוד מהמקצועיות שלו והיחס האישי שקיבלתי מעבר לכך הוא אדם מדהים ונעים הליכות ממליצה בחום!!
     

  • 29/08/2023

    התחלנו תביעה לבד מול גורם גדול ולא כולכך ידענו איך להתמודד ובהמשך הצטרף אלינו שמעון וידענו שיש על מי לסמוך . עורך דין שיודע איך לתפקד ולעבוד גם אם יש טיפה לחץ , יודע איך להסביר ונותן תחושה טובה . ליווה אותנו בדרך הכי טובה שאפשר ותמיד היה ליצדנו ובסוף הצלחנו וקיבלנו את מה שמגיע לנו . פשוט אלוף מקצועי עורך דין משכמו ומעלה !!
     

  • 15/08/2023

    מקצועי ואמין , בעל אוזן קשבת, מפנה זמן ומסביר בדיוק את התהליך , רואים שהלקוחות חשובים לו ממליצה בחום
     

  • 11/08/2023

    שמעון טיפל לי בתביעת ילד נכה. טיפל במסירות ומקצועיות שאין כמותה. למרות הסקפטיות שלנו והקושי עם המצב הנוכחי שמעון טיפל בזה בצורה עדינה, מדוייקת וחכמה. התהליך הפך להיות הרבה יותר נעים, ברור וקל עם שמעון. מודים לך מקרב לב
     

  • 31/07/2023

    יש לי המון מילים טובות לומר על עו"ד שמעון אבישר אנושי מקצוען הגון סבלני מאורגן ומדריך את הלקוח היטב לקראת הוועדות וההכנה הזאת מונעת המון טעויות של הנפגע מומחה בתחומו , במקצוע הזה שבין החוק ,לרפואה, אשר שם כוחו ,ואם זכית והוא מלווה אותך מול ביטוח לאומי אתה מסודר ,בהצלחה .
     

  • 31/07/2023

    עו``ד מקצועי, אמין וזמין. הגעתי אליו לאחר המלצות ועם ביטחון גדול אפשר להגיד שלא טעיתי בבחירה של עו``ד.
     

אבישר, משרד עו"ד
פניה ישירה אל אבישר, משרד עו"ד

למעלה