משה דואק משרד עו"ד ונוטריון

משה דואק משרד עו"ד ונוטריון

חנקין 21 , חולון (אזור המרכז)

עו"ד משה דואק משרד חבר בלשכת עו"ד משנת 1985, במהלך צבר ניסיון רב בתחומי העיסוק: מקרקעין נדל"ן, משפט מסחרי ועסקים ומשפט אזרחי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד משה דואק  הינו חבר בלשכת עו"ד משנת 1985, משרד ו העצמאי הוקם ומנוהל על ידי עורכך הדין משה דואק ובעל וותק של כ-30 שנה בתחום. עו"ד משה דואק הינו בוגר הפקולטה למשפטים (L.L.B) מאוניברסיטת ת"א.

 

תחומי העיסוק של המשרד כוללים, בין היתר, ליטיגציה אזרחית-מסחרית בערכאות השיפוטיות ובטריבונלים השונים במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי והמיסוי, עריכת חוזים ועסקאות, ליווי משפטי ועסקי של חברות ופרטים, דיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין, גישורים, בוררויות, הוצאה לפועל, כינוס נכסים, דיני חברות ושותפויות, צוואות וירושות, מתן יעוץ משפטי שוטף ועוד.

למשרדנו ניסיון עשיר ומוכח בתחומי עיסוקו.

 

ההבנה כי שמינו הטוב ממשיך ונבנה ע"י לקוחות המשרד מביא אתנו לשים דגש על הענקת שירות אישי ומקצועי לכל לקוחותינו תוך כדי שימת דגש על צרכי הלקוח, יכולתיו וציפיותיו.

הטיפול המסור והדיסקרטי, ניתן תוך כדי גיבוש וסימון המטרה בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ומתן כל האמצאים הנרשים בכדי השגתה וזאת עם זמינות ללקוח ומקצוענות ללא פשרות.

 

בין קהל לקוחותינו נמנים חברות רבות מהמובילות במשק, כמו גם חברות ציבוריות, חברות פרטיות ישראליות ובינלאומיות, בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה דואק משרד עו"ד ונוטריון
פניה ישירה אל משה דואק משרד עו"ד ונוטריון

למעלה