רום שפיץ - משרד עורכי דין ונוטריון

רום שפיץ - משרד עורכי דין ונוטריון

החרושת 11 , כרמיאל (אזור הצפון)

משרד עורכי הדין רום שפיץ נוסד על ידי עו"ד ענת רום בשנת 2005 ועוסק בתחום חדלות הפרעון, משפט מסחרי, דיני ירושה ודיני עבודה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 7 המלצות

על המשרד

מאז שנת 2005 עיקר פעילות משרדנו בתחום המשפט המסחרי וחדלות פרעון. עם השנים פעילות המשרד התרחבה לתחומים של ייעוץ חברות, דיני עבודה וירושה.

 

למייסדת המשרד עו"ד ענת רום ניסיון של שנים רבות כפרקליטה במשרד המשפטים וכבאת כוחו של הכונס הרשמי של מדינת ישראל. כמי שייסדה את המשרד, מקפידה עו"ד רום על סטנדרט משפטי ואישי גבוה אשר מייצר לכל לקוח את הפתרון המתאים ביותר לפי צרכיו ורצונותיו.

 

תחומי העיסוק המרכזיים של המשרד:

 

דיני פשיטת רגל וחדלות פרעון - פירוקי חברות, הוצאה לפועל, הסדרי נושים ומו"מ רב משתתפים. עו"ד רום, מייסדת המשרד, ממונה מטעם בתי המשפט המחוזיים ברחבי הארץ ומטעם כונס הנכסים הרשמי בתפקידים של נאמנה, מנהלת מיוחדת, כונסת ומפרקת.

 

ירושה - המשרד נותן מענה ללקוחות פרטיים בעיקר בתיקים תקדימיים ובתיקי ירושה אשר דורשים העמקה והבנה לפתרון מחלוקות כספיות בצד אלו הרגשיות.

 

ייעוץ וליווי משפטי לחברות - משרדנו מעניק יועץ וללוי משפטי לחברות קטנות ובינוניות. המשרד נותן גוון רחב של שירותים משפטיים ומלווה חברות החל משלב ההקמה דרך שלבי חייהן המסחריים, בחוזים עסקיים, בדיני עבודה, בדיני מכרזים, בגביה ובמתן מענה אישי ומהיר לצרכי החברות אד הוק, זאת בעיקר משום שלחברות הגדולות במשק לרוב יש מחלקה משפטית.

 

עו"ד ענת רום רואה את לקוחותיה כבני אדם, כמוני וכמוך, ועל כן היחס הניתן במשרד הוא ללא כל פשרות. כמובן שלכל אורך ההליך המשפטי ניתן דגש על מתן תוצאות מוחכות בשטח אך לא על פני זמינות ללקוח, יחס אישי ואנושי עד הגעה להסדר הרצוי.

 

לרשות לקוחותינו אנו מעמידים שני משרדים בכרמיאל ובתל אביב.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 7 המלצות)
  • 09/07/2023

    קיבלתי מענה מקצועי ברמה גבוהה!!! מעבר לזה זכיתי בעורכת דין שהיא אדם נפלא!!! התמודדנו עם הנושא שבישבילו באתי בעדינות וברגישות רבה. זכיתי לטפל בעניניי בהבנה ובכבוד. תודה רבה מאד!!!!
     

  • 06/05/2021

    נבחרת של אנשים מדהימים, הרבה מעבר למקצוענות. זכיתי לטיפול אישי, מהיר ומקצועי. ממליץ לכל בעיה בתחום הירושה לפנות אליהם.
     

  • 21/03/2021

    משרד מקצועי ואמין . מכוונים תוצאות
     

  • 17/08/2020

    זכיתי לקבל שירות מקצועי ואמין בעניין הירושה, זה היה מורכב וארוך. אני מאד ממליץ לפנות לעו"ד ענת רום בכל נושא ירושה וצוואות.
     

  • 16/04/2018

    שירות מעולה תודה על הכל
     

  • 21/08/2017

    משרד מומחה לדיני ירושה. הצילה לנו דירה! אני מודה מקרב לב לעו"ד ענת רום על היחס האישי, מקצועיות וסבלנות.
     

  • 06/04/2016

    מזה שנים משרד עורכי דין רום שפיץ מלווה אותנו (חברת UNIMED) בכל הנושאים משפטיים: פתיחות סניפים, חוזים, דיני עבודה, פעילות בחו"ל ועוד.. בתור מנכ"ל והבעלים של החברה אני מרגיש בטוח עם משרד עורכי דין רום שפיץ לצידי.
     

רום שפיץ - משרד עורכי דין ונוטריון
פניה ישירה אל רום שפיץ - משרד עורכי דין ונוטריון

למעלה