אלמונית שלום,
שני שלבים שתצטרכי לעבור על מנת לקבל פיצוי.
בשלב הראשון תצטרכי להוכיח אחריות, כלומר עליך יהיה להוכיח כי הנזק שנגרם לך הינו כתוצאה ממפגע או כשל, התרשלות של העירייה.
כך למשל, אם פתח הניקוז היה שבור או פתוח אפילו חלקית או שהיה בו כל מפגע אחר שגרם לך למעוד אזי תוכלי כנראה לעבור את השלב הראשון.
אולם חשוב לציין, כי עליך לגבות בראיות את טענותייך בדבר מפגע במקום, ולכן, חשוב שתצלמי את המקום ואם היו עדי ראיה חשוב שיהיו לך הפרטים שלהם על מנת שיוכלו להעיד עבורך.
בשלב השני, תצטרכי להוכיח את הנזק שנגרם לך מהנפילה, זאת תעשי ע"י הגשת חוות דעת רפואית הערוכה בידי מומחה אשר יעבור על כל החומר הרפואי שלך (חשוב לשמור את כל החומר הרפואי) ויפרט את המגבלות הרפואיות שנותרו לך כתוצאה מפגיעה.
נשמח לסייע לך,
משה טייב, עו"ד
לב - טייב, משרד עורכי דין
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר