הדס שלום,
לשאלתך אענה, נוהל 6 הינו ככול הוראל נוהל המחייבת כאשר ההוראה עצמה מחייבת.
אלא מה? בהוראת נוהל 6 אין חובה על בעל מפעל לעשות כן אלא אם ה"רשות" דרשה זאת ממנו.
עפ"י ניסיוני (והידע שלי) הדרישה הזו כיום מופנית לחלק מן המפעלים למשל למשרדים ומפעלים ממשלתיים.[שם הוראת הנוהל הינו:"הודעת הציבור על אופן נהיגתם של נהגי רכב ממשלתי"].
אנא תקראי את תקנה 587ג(א) בתקנות התעבורה.
בברכה,
מנהל פורום תעבורה ומרב"ד,
דורון ויגלר, עו"ד
* התשובות בפורום אינן מהוות תחליף לייעוץ משפטי, והעושה בהן שימוש עושה זאת על אחריותו בלבד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: חנה דוד- משרד עו"ד 055-4532798
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר