המסכת המתוארת על ידך אכן מטרידה ומרגיזה. כן, ניתן לפנות לעירייה בכתב ולדרוש להפסיק את ההטרדה תוך איום בנקיטת צעדים משפטיים (אם נגרמים לך נזקים, כמו אבדן ימי עבודה, יעוץ משפטי...). עם זאת- למרבה הצער מערכת המשפט נותנת לא מעט פעמים גיבוי לרשויות והם לא ימהרו לתת סעד לאזרח (ותמיד יש מי שיגיד "אין עשן ללא אש"). ההתעסקות עם זה עלולה להיות יקרה יותר (הן מבחינת משאבי אנרגיה, זמן עבודה וגם כסף) מאשר לחוות מדי פעם את ההתנהלות הזאת. למרות האידאל- מעטים הם המקרים בו יכול האזרח הקטן להראות לרשות "מי צודק פה". ברור לי שתגובתי אינה מתקרב לייעוץ משפטי- אך השערות הלבנות שעל ראשי מעידות על ניסיון החיים הרב שלי, ואני ממליץ לך לאמץ אותו. חבל על הזמן, הכסף והאנרגיה- למרות תחושת אי הצדק הבוערת (ואולי בצדק רב).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו``ד יצחק כהן
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר