שאלתי אם עורך הדין של הצד שכנגד צריך לשלוח לי עותק של תגובה או בקשה שהוא מגיש, והבנתי שכן.
אשר לתוספת שלך, שגם אני צריך להמציא לו כתבי בי-דין במישרין, לדעתי, אתה טועה (ותשובה שקיבלתי בפורום אחר מחזקת את דעתי), משום שתקנה 475א, כפי שנאמר בה במפורש, חלה רק על בעל דין מיוצג, ולא מצאתי שום תקנה אחרת, ואתה גם לא הפנית אותי לתקנה, שקובעת, שבעל דין שאינו מיוצג גם הוא צריך לשלוח עותקי בקשה או תגובה במישרין לצד שכנגד.
לבסוף הוספתי ושאלתי למה הכוונה במילים "שנמסר לידו לשם המצאה" בתקנה 475א(א)(2), ולשאלתי זו לא התייחסת, אך הבנתי שהכוונה, בין השאר, להחזרת עותק, שמסר עורך הדין למזכירות, אחרי שהוחתם בחותמת "נתקבל", כדי שעורך הדין ימציאו לצד שכנגד.
תודה לך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר