שלום רב, באפריל של השנה הזאת קיבלתי שיחה מחברת "לוטו קארד" , הסבירו לי שזכיתי בחודש שבו אוכל לבצע המון הגרלות (כ5 בשבוע) למשך חודש ב79 שקלים. אני זוכרת בבירור ששאלתי האם זה רק לחודש אחד ואמרו לי שכן. אחרי חמישה חודשים, שאני נוטה לא לקרוא את הפירוט החודשי שאני מקבלת בדואר , מעצלנות ... קיבלתי סיסמה להכנס ללאומי דרך האינטרנט וניסיתי את זה וכך גיליתי שחייבו אותי 5 חודשים בתשלום של 79 שקלים כ"מנוי מתחדש" . אני לא יודעת מה אומר מנוי מתחדש, ואני בטוחה ששאלתי אם המנוי הוא לחודש אחד והנציגה אמרה לי שכן. זכיתי ב55 שקלים בחודש הראשון ומאז לא שמעתי מהם. הנחתי לפי מה שהוסבר לי בטלפון ששם זה נגמר. אחרי 5 חודשים התקשרתי לבנק וביקשתי החזר על ה4 חודשים שבהם לא הסכמתי לשלם וקיבלתי החזר "עד שיוכלו להוכיח אחרת", והנציגה בבנק גם הציעה לי לבקש פיצויים. אחרי זה התקשרתי אליהם וביקשתי פיצויים, אמרו לי שהמנהל ייצור איתי קשר ולא שמעתי ממנו עד החודש הזה. עכשיו שלחו לי הודעה שיש לי חוב, ה"חוב" שקיבלתי בחזרה מהבנק, שאני צריכה להחזיר אותו. רציתי לשאול האם ההצגה השקרית שלהם בטלפון היא בורות שלי והייתי צריכה להבין לבד או רמאות שלהם. לא חתמתי על שום מסמך ולא התקשרו לברר האם אני רוצה להמשיך בשירות. חייבו אותי מבלי שידעתי במשך חמישה חודשים במקום חודש אחד. והם אומרים שיש להם הקלטה שמאשרת שהסכמתי שהם שומרים אצלם עד שיהיה צורך במשפט אם לא אשלם. אני מאמינה שזו בריונות ושאין שום עדות בשיחה ההיא שאומרת שאני מסכימה לשלם כל חודש . אשמח מאוד לתשובה האם הם רמאים כמו שאני חושבת. והאם מותר להם להזמין אותי למשפט למרות שלא חתמתי על שום מסמך שמתעד את הסכמתי והנציגה לא הסבירה לי מה אומר מנוי מתחדש. תודה רבה